Kawasaki Ltd tarroja

454

Moroo, tietääkö kukaan, mistä saisi vm.-86 ltd:n orkkis tarroja. Tarkoitus olisi maalata bensa tankki ja laittaa sitten tarrat päälle.

7

1092

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ltd edition
    • ST

speedsupplies.com
      ronayers.com
      leesonsmotors.com
      mrcycles.com
      cmsnl.com

ja täältä olen itse tilannut tankki yms. tarrat: reproductiondecals.com
      ja tilaan varmaan vielä varotustarrat

Jos on laittaa varaosanumero googleen, niin varmaankin löytyy toimittajia.

• tulee mieleen

reproduction decalls toimittaa ainakin vanhempiin 2-tahtisiin. Toki kotimainen vaihtoehto on suositeltava myös.

• GPZ 500
    • -ville-

moro,

mulla on sama pyörä ja sama vuosimalli ja oon kans ajatellu just samoja toimenpiteitä. löysitkö mistään orkkis tarroja?

• -ville-

jos joku tätä viestiketjua viel lueskelee niin voin kertoa, että olen ollut yhteydessä tämän asian tiimoilta moneen paikkaan jopa suoraan kawasakin tehtaalle. sieltä sanottiin, että kyseiseen malliin ei enää tarroja tehdä eikä myöskään vektori-tiedostoja ole saatavilla, että vois teettää jollain tarramiehellä ns. "täydelliset kopiot". eli ainoaksi vaihtoehdoksi jää, että tankki kouraan ja jonkun tarramihen luo joka tekee mahdollisimman samanlaiset oman ammattitaitonsa mukaan...

• -ville-
        -ville- kirjoitti:

jos joku tätä viestiketjua viel lueskelee niin voin kertoa, että olen ollut yhteydessä tämän asian tiimoilta moneen paikkaan jopa suoraan kawasakin tehtaalle. sieltä sanottiin, että kyseiseen malliin ei enää tarroja tehdä eikä myöskään vektori-tiedostoja ole saatavilla, että vois teettää jollain tarramiehellä ns. "täydelliset kopiot". eli ainoaksi vaihtoehdoksi jää, että tankki kouraan ja jonkun tarramihen luo joka tekee mahdollisimman samanlaiset oman ammattitaitonsa mukaan...

nyt on alkup. tarrat plakkarissa... löysin ja tilasin argentiinasta. jos joku tarttee, niin noista sais varmaan teetettyä hyvät kopiot kun ovat vielä paketissa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7715
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4273
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3745
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3210
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2906
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      68
      2632
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2508
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      57