Sonera-kauppiaan vastuu

Entinen asiakas

Hankin Soneran mokkulan paikalliselta Skanssin Sonera-kauppiaalta täältä Turusta viime marraskuun lopulla. Laite ei toiminut odotetulla tavalla, ja vei sen takaisin kauppiaalle, mutta sain tietää, että "määräaikaista sopimusta ei voi kesken kauden irtisanoa". Laitteen toimimattomuudesta on kuulemma reklamoitava Soneraa. Tein tytä käskettyä ja toimitin reklamaationi kauppiaalle, joka lupasi toimittaa sen edelleen päämiehelleen. Jäin odottamaan sopimuksen purkua. Joulukuun lopulla liittymästä tuli lasku, mihin reagoin soittamalla Soneraan ja ilmoittamalla, että en maksa laskua, koska liittymä ei toimi niin kuin pitää. Laskutuksessa oltiin ymmärtäväisiä ja luvattiin siirtää maksuaikaa niin, että reklamaatiooni ehdittäisiin tutustua. Tänään tuli uusi lasku, eikä tekemääni reklamaation ole vieläkään vastattu. Soitin paikalliselle Sonera-kauppiaalle Skanssiin ja pyysin häntä hoitamaan asian. Minulle ilmoitettiin tylysti, että asia ei kuulu laitteen ja liittymän myyneelle Sonera-kauppiaalle mitenkään, ja minua kehotettiin ottamaan yhteyttä suoraan Soneraan. Että semmosta vastuuntuntoa ja asiakaspalvelua.

4

515

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sakke.kl

sopimus ei enään myöhemmin kukaan auta ei elisa ei dna vaihda eikä lopeta liittymää jos määräaikainen.

• Kypsynyt

Sonera harhaan johtaa kuluttajaa,minäkin vaihdoin 1.02 Hyvinkäällä nopeamman yhteyden max 3,6 mbit
      nyt kone hyyty täysin.soneran vastaus kesällä tulee uusi 3g tukiasema parantamaan tilannetta.Näin toimii sonera ekana myydään paljon mokkuloita ja sitten tulee kapasiteetti ongelma.Ruvetaan sitten jälkeenpäin
      rakentamaan tukiasemia.SONERA MENEE VAIHTOON:

• yesshe

Kyllä mulla toi soneran data antaa sellasta 1.8-2.4mb/s nopeudella dataa, testaappa speedtest.net sivulla minkä lukeman itse saat. Asun Lohjalla, eli peittoalueena hyvä, mutta ei näköjään kovinkaan ruuhkainen,
        eli pystyy jokapäiväset sähköpostit ja muuta surffaukset hoitamaan puhelimella.
        Ja mitä tulee tohon alottajan:
        "Minulle ilmoitettiin tylysti, että asia ei kuulu laitteen ja liittymän myyneelle Sonera-kauppiaalle mitenkään, ja minua kehotettiin ottamaan yhteyttä suoraan Soneraan"
        niin näinhän se on joissain tuotteissa.
        Verkkokauppa.comissakin myydään joitain tuotteita, joiden huolto hoidetaan suoraan huoltoliikkeen kautta, itsekkin ostin aikoinaan Acerin näytön joka ei lähteny käyntiin, niin antoivat vaan verkkiksestä huoltofirman tiedot. Samoin on siis näillä liittymien myyjillä, heidän työnsä on vaan tunkea tavaraa eteenpäin ja asiakkaalle annetaan "avaimet käteen" hoitaa jatkossa esiintyvät ongelmat toisen tahon kanssa, jotta he voivat keskittyä myymiseen, tällöin saat asiakaspalveluun asiaa hoitavalle henkilölle suoraan itse kertoa tilanteen ja vastailla mahd. jatkokysymyksiin jos välissä olisi joku myyjä, niin saattais mennä vekslaamiseks? Kannattaa siis jatkaa sitä soittamista vaan asiakaspalveluun.

• Pinkiponkikonki
        yesshe kirjoitti:

Kyllä mulla toi soneran data antaa sellasta 1.8-2.4mb/s nopeudella dataa, testaappa speedtest.net sivulla minkä lukeman itse saat. Asun Lohjalla, eli peittoalueena hyvä, mutta ei näköjään kovinkaan ruuhkainen,
        eli pystyy jokapäiväset sähköpostit ja muuta surffaukset hoitamaan puhelimella.
        Ja mitä tulee tohon alottajan:
        "Minulle ilmoitettiin tylysti, että asia ei kuulu laitteen ja liittymän myyneelle Sonera-kauppiaalle mitenkään, ja minua kehotettiin ottamaan yhteyttä suoraan Soneraan"
        niin näinhän se on joissain tuotteissa.
        Verkkokauppa.comissakin myydään joitain tuotteita, joiden huolto hoidetaan suoraan huoltoliikkeen kautta, itsekkin ostin aikoinaan Acerin näytön joka ei lähteny käyntiin, niin antoivat vaan verkkiksestä huoltofirman tiedot. Samoin on siis näillä liittymien myyjillä, heidän työnsä on vaan tunkea tavaraa eteenpäin ja asiakkaalle annetaan "avaimet käteen" hoitaa jatkossa esiintyvät ongelmat toisen tahon kanssa, jotta he voivat keskittyä myymiseen, tällöin saat asiakaspalveluun asiaa hoitavalle henkilölle suoraan itse kertoa tilanteen ja vastailla mahd. jatkokysymyksiin jos välissä olisi joku myyjä, niin saattais mennä vekslaamiseks? Kannattaa siis jatkaa sitä soittamista vaan asiakaspalveluun.

Ensiksikin totean että joo olen kilpailijalla töissä.. En voi kuin ihmetellä että kuka ottaa Soneralta mokkulan?? Heidän peittoalueensa on lähes naurettavan heikko 3g:ssä.. Ettekö te katsoneet kuuluvuuskarttoja tai miettineet sitä että jos kaikille tarjotaan sikahalvalla Full Ratea niin eihän sitä mikään kapasiteetti kestä. Näyttäähän toki hienolta paperilla. Tosta sopparista ette varmaan vieläpä pääse edes eroon, koska sopimus kosee full rate yhteyttä.. Sonera voi vedota että no can do! Hinta on 384 yhteyden ja full rate nyt vaan on lupaus et suattaapi olla että pääsee siihen mut suattaapi olla myös 50kbps.. Älkää nyt hyvät ihmiset uskoko niitä vanhoja totuuksia 2000 luvun alusta että sonera on ainut joka kuuluu.. GSM peitto on kyllä paras hands down mutta 3g peitto on erittäin persiillään. Jokaisella operaattorilla löytyy netti sivuiltaa peittokartat tutustukaa niihin ja mokkuloissa valitkaa ihan mikä tahansa muu kun Sonera! 95% alueista löytyy huomattavasti parempi vaihto ehto. Siihen en ota kantaa sitten että kandeeko ottaa elisa(tahi saunis) vai dna, koska sehän riippuu missä kulmilla roikkuu..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7705
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4263
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3745
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3210
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2896
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2621
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2498
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      55