Tietääkö kukaan löytyyky Helsingistä yhtään running sushi ravintolaa? Eli buffet-tyyppinen ravintola jossa sushit ja muut japanilaiset ruuat kiertävät "liukuhihnalla" ympäri ravintolaa pöytien ympärillä.
RUNNING SUSHI-RAVINTOLAA HELSINGISSÄ?
Ellla225
4
2274
Vastaukset
- sellaista kaipaava
ilmeisesti oli eatzissä joku vastaavan tyyppinen kokeilu, ei tullut itse käytyä kun kuuli niin paljon huonoa sushista jota sieltä sai...
- branca äf
eatzissä oli vuosia sitten. onneksi ennätin kokeilla.
vaan eipä olleet sushit hääppöisiä. ja sushien mukana pyöri myös minttuviina ja campari -minipulloja. "asiakkaamme haluavat tällaisia"
- Anonyymi
Mä olin tälläisessa asuttuani Itävallassa, ihan kauheen hyvä idea ja sushit ym mitä tarjolla maukasta.. olisi ihana juttu jos Suomeen näitä avattaisi lisää, tulis kyl käytyy usein!
- Anonyymi
Eastonissa oli aikoinaan, mutta enää ei ole enää sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225134- 254308
- 272451
- 342234
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211237Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164