Usko ja Voittajien Palkinto

Sanan Paikka

Jeesus välittää tämän viestin Johanneksen Ilmestyksessä juuri sinulle joka olet uskova ja Herran kaidan tien kulkija ja elämäsi ja sydämesi on oikeassa suhteessa Herraan Jeesukseen Kristukseen.

Johanneksen Ilmestys

2:7 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo. Sen, joka voittaa, minä annan syödä elämän puusta, joka on Jumalan paratiisissa.

2:11 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo. Sitä, joka voittaa, ei toinen kuolema vahingoita.

2:17 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo. Sille, joka voittaa, minä annan salattua mannaa ja annan hänelle valkoisen kiven ja siihen kiveen kirjoitetun uuden nimen, jota ei tiedä kukaan muu kuin sen saaja.

2:26 Ja joka voittaa ja loppuun asti ottaa minun teoistani vaarin, sille minä annan vallan hallita pakanoita,

2:27 ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, niin kuin saviastiat heidät särjetään – niin kuin minäkin sen vallan Isältäni sain

2:28 ja minä annan hänelle kointähden.

3:5 Joka voittaa, se näin puetaan valkeihin vaatteisiin, enkä minä pyyhi pois hänen nimeänsä elämän kirjasta, ja minä olen tunnustava hänen nimensä Isäni edessä ja hänen enkeliensä edessä.

3:11 Minä tulen pian; pidä, mitä sinulla on, ettei kukaan ottaisi sinun kruunuasi.

3:12 Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni.

3:21 Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niinkuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellensa.

5:9 ja he veisasivat uutta virttä, sanoen: "Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmiset kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista

5:10 ja tehnyt heidät meidän Jumalallemme kuningaskunnaksi ja papeiksi, ja he tulevat hallitsemaan maan päällä.

3:19 Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus.

Jotta siis olisit voittaja Jeesuksessa Kristuksessa. Niin nämä 4 asiaa tulee olla kunnossa, tarkkaa siis mitä luet.

1) Usko Jeesukseen, Jeesuksen ottaminen elämäsi Herraksi, syntisyyden tunnustus
2) Pyrkimys pyhitykseen, sydämen asenne syntiä kohtaan ratkaisee, mutta synnille täytyy kuolla joka päivä, kilvoitella, jos antaa synnin viedä ja hallita elämäänsä on jo myynyt sielunsa saatanalle, ei voi olla osallinen riivaajien pöytään ja Herran pöytään yhtä aikaa, on valittava.
3) Anteeksianto jokaiselle sinua kohtaan rikkoneelle, olipa teko miten paha tai törkeä sinällään, arvet ja haavat voivat jäädä mutta anteeksi on annettava
4) Herran viinitarhassa täytyy pistää leiviskät käyttöön, kaikki varmaan muistavat miten laiskalle palvelijalle kävi kun hän joutui Herransa eteen: huonosti!

Kun nämä asiat on kunnossa Taivaan Portit avautuvat kun sielusi siirtyy tästä todellisuudesta ikuisuuteen.

Siunausta päivääsi

Eräs kaidan tien kulkija Jeesuksessa Kristuksessa

1

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjoitukset

Valitettavasti et ymmärrä Raamatun profetaalista sanomaa.Onko siitä hyötyä,mikäli kirjoittaa Raamatun textejä.Sanon ei ellet pysty niitä seloistamaan,niin että tyhmemmäkin ymmärtävät.Valitettavasti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5074
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4238
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2421
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2214
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1988
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1888
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1577
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1501
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1219
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1154
    Aihe