Tomi Markkola teki kuukauden levyn........

Radiotoimittajat valitisivat Tomi Markkolan tammikuussa julkaistun levyn kuukauden levyksi ! :)
Onnea Tomille ! Mulla ei itellä tuota levyä vielä ole, mutta tarvinnee se jossainvaiheessa ostaa tai lainata kirjastosta.

http://www.hitit.fi/page.php?p=hitit&s=kklevy

8

350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jopa jotain!!!

Oho! Nyt on Justu eksynyt kehumaan toista artistia! Eikös Tapsuliinisi enää riitäkään? Joko alat pyörtää mielitityssäsi? Toivon mukaan nyt silmäsi avautuu lopultakin, että hyviä artisteja on maamme täynnä!

• Oon mä täälä ennenkin jotain muita artisteja kehunut, mutta ettehän te huomaa/laita merkille kun ne mollaamiset vaan.
        Enkä oo Tapsaa suinkaan hylkäämässä. Ei kuulkaas sinnepäinkään. Hän on mun ehdoton ykkössuosikki, mut Tomi Markkola on hyvä laulaja myöskin.

• Annu.

Tomi on kyllä tosi ihana ja ääni on upea mutta harmittaa kun hänen kappaleensa ovat harvoja poikkeuksia lukuun ottamatta aika surkeita. Harmi todella noin hyvälle laulajalle.

• Nasse -68

Tietääkö kukaan, kuka mahtaa olla tämä herra jonka levy rankattiin kuukauden levy kakkoseksi?

• alajoki
        Nasse -68 kirjoitti:

Tietääkö kukaan, kuka mahtaa olla tämä herra jonka levy rankattiin kuukauden levy kakkoseksi?

Listasuosikit ohjelmassa oli haastattelu kyseisestä laulajasta ei huono ollenkaan. Uusi nouseva tähti, näytti olevan aika paljon keikkoja ainakin kalenterissa jos se on sen merkki...?Nasse-68 käy katsomassa www.hitit.fi siellä ainakin oli tämän nuorenmiehen haastattelu ja kotisivut löyty googlella, osoite:www.lainejanne.com

• TOMI FANI

juuri kuuntelen tuota Tomin uutta levyä ja kyllä se tuntuu rullaavan tajuntaan..
        Tomissa olisi ainesta kyllä vielä reippaampaankin musiikkiin,,nähty on keikalla, ehkä kuitenkin vähän ujo tms.jollain kun saataisiin tuo Tomi laulamaan vieläkin menevämpiä kappaleita niin ois kiva. ainesta kyllä löytyy miehestä.
        ostin tänään Mikael Konttisen levyn ja täytyy todeta että Tomi vie kuusi nolla pelin itselleen:)

• tomifanitar

ilmestyi taas taattu hyvää tavaraa

• löytyy multakin

Onhan Tomi ihan hyvä laulaja ja näköäkin on, jotta vetää varsinkin mummoikäisiä ja nuorempiakin keikoille.Mulla on kaksi Tomin CD levyä, yksi kokoelma ja yksi sinkku!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      65
      4918
    2. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      65
      2906
    3. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      190
      2751
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      18
      2715
    5. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      23
      2296
    6. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      7
      2196
    7. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      28
      2093
    8. Hei olen tulossa Ajoihin

Imatralle ja olen kiinnostunut lainaamaan jonkun vaimoa viikonlopuksi.
      Imatra
      30
      2046
    9. 2
      1212
    10. Onko 172cm lyhyt?

Pitääkö miehen olla pidempi kuin 172cm?
      Sinkut
      207
      1108
    Aihe