olen paljon lukenut että finnmatkat ovat huonoja.olemme kuitenkin lähdössä rodokselle ixiaan.kertokaa kohteesta tai yleensä miten teillä onnistunut finnmatkojen järjestämä matka.
finnmatkat
3
498
Vastaukset
- Finnmatkaaja
Olemme olleet 1½ vuoden aikana 3 kertaa Finnmatkojen järjestämällä matkalla ollaan oltu tyytyväisiä. Esim. se guide online palvelu on hyvä systeemi
- matkoja odotellessa
Minä olen matkustanut kahdeksantoista viimeisintä vuotta kerran vuodessa aina jonnekin ja
aina jonkin matkatoimiston matkalla.
Ei niillä mitään eroo oo, kaikkilla samaperiaate menipä minne tahansa ja minkä toimiston matkalle vaan.
Loput on sitten saivartelua kun toiset tykkää tyttäristä ja toisen tyttärien äideistä.
Tämä on kyllä faktahomma. - jape63
matkoja odotellessa kirjoitti:
Minä olen matkustanut kahdeksantoista viimeisintä vuotta kerran vuodessa aina jonnekin ja
aina jonkin matkatoimiston matkalla.
Ei niillä mitään eroo oo, kaikkilla samaperiaate menipä minne tahansa ja minkä toimiston matkalle vaan.
Loput on sitten saivartelua kun toiset tykkää tyttäristä ja toisen tyttärien äideistä.
Tämä on kyllä faktahomma.näin on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467655
- 334243
- 573725
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652591- 562445
- 512388
- 402339
- 162286