Kuka tietää miksei mökkiloma.net palvelu toimi
Mökkiloma.net
6
992
Vastaukset
- petuo
Todettakoon, että mökkiloma.net palvelu ollut hyvä niin asiakkaan kuin vuokraajan näkökulmasta. Nyt sivut ei toimi eikä numerot vastaa ilman mitään ilmoitusta.
- mokkiloma.net
Mökkiloma.net palvelu uudistui jokunen kuukausi sitten kokonaan.
Aiemmin perimme mökin omistajilta noin 100e vuodessa mökki-ilmoitusten pitämisestä, mutta laskuttaminen ja pitkien kokeilujaksojen ylläpitäminen osoittautui sen verran työlääksi ja kannattamattomaksi, että päätimme tarjota sivuston nyt kokonaan ilmaiseksi.
Nyt sinne voit rekisteröityä ilmaiseksi ja lisätä mökkisi tiedot listalle. Rahoitus on hoidettu (meidän kannaltamme helpolla) google mainonnalla joka tuottaa sen verran, että palvelu kannattaa säilyttää.
En tiedä mitä tuolloin pari vuotta sitten on tapahtunut kun olet kokenut ettei sivusto ole toiminut, tietääkseni muutamaa päivää pitempiä käyttökatkoksia siellä ei ole ikinä ollut.
Puhelinnumeroiden toimimattomuus kyllä on tiedossa ja siitä pahoittelut.
Risto - www.mokkiloma.net
- joku81
kokeile tuollaista osoitetta itse olen sieltä löytänyt mökin vuokralle http://www.lomarengas.fi/
- olen kokeillut
Katso myös www.nettimokki.com ! Sielläkin on ja monenhintaisia ja monentasoisia ...
- olen kokeillut
http://www.kaksikalaa.fi/ täydellinen mökkiloma! rauhallinen ja todella kaunis sijainti ja muutenki meidän koko perhe nautti lomasta täysin siemauksin ja mahdollisimman pian haluamme takaisin!
- Tellu
Huvilat.fi on kanssa joku uusi sivusto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1187488Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista746291- 955194
- 524505
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494206- 2274091
- 443995
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283898- 553022
- 482556