Myydaan reissaajalle halvalla hyva auto Ausseista pois lahdon vuoksi!!! Ford Falcon -94, farmarimalli, pelittanyt mukavasti sen aikaa, mita on ollut meilla (4kk) ja varmasti ajelee viela pitkasti. Mittarissa 320 000km. Mukaan saat myos teltan, telttapatjoja, astioita ja muuta tarpeellista backerikamaa. Jos kiinnostuit, ota yhteytta pian (myydaan ennen 21.2.2010)!!!
Hintapyynto 700 e.
Aussinumeroni on 614 510 341 02 johon voit laittaa viestia tai soittaa ausseista
tai voit ottaa yhteytta suvilyytikainen@gmail.com
Myytavana auto Sydneyssa
aussireissari
1
403
Vastaukset
- Aussiejack
Tuo Falconi menee vielä 150 k km. Miksetta osta noin halvalla. Annoin sellaisen (vanhemman) parille backkerille ainoa vika ruoste. Ajoivat Cairnsista Darvinin ,Perthin, Melbourne, Sydney ja Brisbane. Soittivat mitä tehdään kun autossa ei ole mitään vikaa? Romuttamoon vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465367Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5531922Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748