Hei
Sen mä tiedän että tuoksulamppua kannattaa välttää raskauden aikana,mutta entä ihan pienet vauvat tai lapset?Koska on turvallista alkaa taas polttamaan lamppua?
aromaterapia ja raskaus/pienet vauvat
3
1574
Vastaukset
- taina
pienille vauvoille ainostaan kamomillaa 1 tippa lyhtyyn silloin kun vauva on levoton ja korkeintaan puoli tuntia.Leikki-ikäisille sopii myös mandariini silloin kun leikki käy riehakkaaksi ja vain lyhyen aikaa.
- minna
Voihan tuoksulamppua käyttää, pitää vaan tietää, mitä öljyjä saa käyttää ja laimennokset on oltava oikeita, ettei satu vahinkoa liian vahvojen kanssa..
- terhi
tuoksulampussa voi käyttää melkein mitä vain, kannattaa kysy kauppiaalta sillä osa voi nostaa verenpainetta!Iholle älä käytä mitään sillä kun imeytyy verenkiertoon niin sitä kautta sikiöön.olin kurssilla ja siellä raskaana olevia naisia keillettiin käyttämästä öljyjä. Ei kuulemma varmoja testi tuloksia kuitenkaan oo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728