Ajattelin nyt laittaa tännekin muutaman oman suosikkini (kaikki ei näistä varmasti pidä, mutta tuskimpa nyt hirveätä haittaakaan tästä tulee) :)
Kanawokki
-300g kanasuikaleita 345kcal (itse paistan vedessä)
-500g thai-wok vihanneksia 140kcal
-Riisiä maun mukaan (itse laitan vain 100g täysjyvä riisiä) 119kcal
-mausteita
Koko satsissa on noin reilu 600kcal ja voin sanoa, että tuota annosta syö kyllä useamman päivän! Todella maukasta, täyttävää ja on ravintoarvotkin kohdallaan!
---------------------
Toinen jälkiruoka suosikkini on marjavaahto (1.annos):
-1munan valkuainen
-2rkl sokeria (tai makeutus ainetta vastaava määrä)
-1,5dl pakaste marjoja
Vatkaa valkuainen ja sokeri sekaisin.. Itse sain vatkata pienen tovin. Lisää sitten puoli jäiset marjat ja vatkaa vielä hetki. Nautitaan heti.
-------------------------------------------------------
Ja vielä viimeisenä, muttei huonompana:
250g maitorahkaa ja hedelmä (esim. appelsiini, ananasta, omena tai vaikka päärynää) sekaisin. Taivaallista.
Muutama kevyt ruoka ja herkku
Tyttötälläien___
4
756
Vastaukset
- sirpukka82
Kiitos näistä! Tänään perheessämme kokataankin sitten wokkia!:)
- dreem
Mmm muuten ihan hyviä, mutta ei wokkiin tartte riisiä laittaa :o maistuu ihan ilmankin.
- fdhggbt
Riisi on varmasti maku kysymys! Itse tykkään enemmän jos riisiä on hiukan mukana..
- Tipu!0
Kuulostaa herkulliselta! Valmistankin näitä jo huomenissa. Hyvää ystävänpäivä iltaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477745
- 334293
- 573775
- 503220
- 172916
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692656- 682550
- 582479
- 402349
- 162306