Kokemusta omaavat kertokaa onnistuuko vaihto Frankfurtissa Sun Expressin koneesta Lufthansan koneeseen 1 t 15 minuutissa. Molemmat terminaalissa 1. Tällaisen lentolipun olen saanut. Toivottavasti ainakin saan molempien lentojen boarding cardin Antalyasta lähdettäessä. Onko Frankfurtin kenttä selkeä?
Kiitos vastauksista
Frankfurtissa
5
445
Vastaukset
- Meydenhane
Frankfurt on mielestäni kimurantti ja yksi niistä kentistä, joita vihaan eniten. Veikkaisin, että 1t15 min riittää mainiosti, mikäli jatkolento lähtee samasta terminaalista. Muuten pitää sitten ottaa pikkujuna 2- terminaaliin. Tässä on hieman stringit kireellä. Kannattaa ehkä heti mennä infodeskille (riippuen mikä terminaali on kyseessä) ja sanoa, että tarvitsee nyt nopean kuljetuksen portille se ja se. Yleensä löytyy ja voi fuulata sanomalla, että jalka ihan ihan rikki.
Olen tehnyt. Molemmat toimivat samassa terminaalissa, kuten itse kirjoitat, mikä tekee vaihdosta jouhevan. Seuraa opasteita, niin löydät jatkolennon portin.
- Kein Problem
Kyllä riittää normaalitapauksessa ihan hyvin, eikä Frankfurtin kenttä lukutaitoiselle ja numerot tuntevalle ole ollenkaan kimurantti.
- matkakuumeta
Syksylle on varattu reissu Malediiveille. Hki-Frankfurt lennetään Lufthansalla, Frankfurt-Male Condorilla. Takaisin samat yhdistelmät. Menomatkalla on 5 tuntia aikaa setviä asioita Frankfurtin kentällä, paluumatkalla vain 2 h. Yritin selvitellä netistä, että siirtyykö laukut automaattisesti seuraavaan koneeseen vai pitääkö tehdä lähtöselvitys uudestaan, mutten ainakaan omasta mielestäni löytänyt tietoa.
Juu, voisihan tuon kysellä matkatoimistosta, kun sitä kautta on matkatkin varattu, mutta jos jollakin on tietoa, saa kertoa. :)Condor on Lufthansan entinen tytäryhtiö. Ainakin aikaisemmin matkatavarat ovat siirtyneet suoraan ja siirtyvät varmaan nytkin jos on vain yksi lippu. Lisäksi lennolta sai Miles & More-ohjelmaan pojoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506833Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742955Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841255
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611154- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927