Itsellä lähes aina soi kun olen kotona :) ja voi sanoa MONIPUOLISEKSI; samat biisit ei soi koko ajan kuten monilla muilla radioasemilla. Tunnin aikana voi tulla Tiestoa, CC Catchia ja Pet Shop Boysia! Minkälaista siellä klf-bileissä yleensä on? Onneksi tällainen asema on, kunhan turvattaisiin jatkuminen. Olen löytänyt täältä paljon sellaisia biisejä, joista en ole ennen kuullutkaan.
radio KLF - mitäs pidätte?
6
489
Vastaukset
Ihan hyvää musaa mitä tuli 80-luvun puoles välis sky channeliltä ja music boxist.GrooveFm:stä tulee kans ihan kivaa musaa
- Jaymään
Vähän liian "ysäri"pitoista kamaa.... esim. Tiestoa tai buurenia 100 tunnin kuuntelulla tulee max 1biisi... psytrancea ei ikinä.
Nyyhkyt on ihan rektumista.
Pienellä vaivannäöllä kanavasta saisi oikeasti hyvän! - tytytytyyt
radioseven on kyl parempi
- vanha väsynyt varis
Alex Kunnari soittaa pe iltaisin tosi tiukkaa trancea.
- eka kirjoittaja
vanha väsynyt varis kirjoitti:
Alex Kunnari soittaa pe iltaisin tosi tiukkaa trancea.
mitä tarkoittaa "nyyhkyt on ihan rektumista"?
- Liian vaativa?
Kuuntelin ennen autossa mutta kyllästyin siihen että lähtökohtaisesti 75% musiikista oli paskaa. Siirryin kuuntelemaan bassoradion konemusiikkiohjelmia ja olen ollut niihin tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197526Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista776494- 955244
- 524595
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494256- 2304159
- 444065
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283938- 583080
- 482576