Saako yhden hengen hotellihuoneeseen tuoda yö-seuraa, vai pitääkö olla varattuna huone 2:lle aikuiselle?
hotelli huoneesta.
6
411
Vastaukset
- suudelmatulinen
käyn useesti bailaamassa sokkari vantaalla ja mulla käy siellä yön aikana monta ukkoa,ei oo kukkaa valittanut. :))
- Respantäti
Jos varaat ja maksat yhden hengen huoneen, niin se on yhdelle,muutenhan sen nimi olisi kahden hengen huone. Jos jäät kiinni yöseurasta,varaudu siis maksamaan kahden hengen huoneesta. Lisä ei ole muutamaa kymppiä enempää,joten turhaan urheilet...
- ........hmm.......
no....ei sokkarivantaalla ainakaan pahaksi katsota,oon niin useesti siellä asunut? ;( ja kyläilijäni on iloisesti lähteneet himppeen ;)
- tietämäton?
........hmm....... kirjoitti:
no....ei sokkarivantaalla ainakaan pahaksi katsota,oon niin useesti siellä asunut? ;( ja kyläilijäni on iloisesti lähteneet himppeen ;)
entä jos on seuraa päivällä tai illalla? miten tällasessa tapauksessa menetellään?
- vapaa_kauppa
tietämäton? kirjoitti:
entä jos on seuraa päivällä tai illalla? miten tällasessa tapauksessa menetellään?
sehän riippuu ihan siitä mitä huoneen varannut aikoon palveluksistaan veloittaa, yleensä päivällä veloitus on edullisesmpaa ja jos koko yöksi on seuraa tarjoamassa on yleensä maksu silloin suurempi.
kyll saat ihan itse hintasi määritellä - TulinenSuudelma
tietämäton? kirjoitti:
Olen yleensä muutaman kerran kuukaudessa ja yhden hotellivuorokauden,....hmm....kyllä sinä aikana ovi käy tiuhaan tahtiin ja kahvia kuluu,onneksi on omat "kupit"mukana,ettei tarvitse hotskun laseja käyttää.......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117285Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635368- 954924
- 524075
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494006- 2223903
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283618- 423305
- 522849
- 422427