Hei!
Onko kukaan ollut Australiassa wh-viisumilla kuitenkaan tekemättä päivääkään töitä? Tottakai turistiviisumi olisi tässä tilanteessa fiksumpi vaihtoehto, mutta wh-viisumi minulta kuitenkin löytyy, koska alunperin oli niitä töitä siellä tarkoitus tehdä.
Siispä kysyisinkin, että mitä käytännön juttuja pitää silti hoitaa? Passiin viisumitarra vaikkei aio työskennellä? Veroilmoitus vuoden lopussa vaikkei ole ollut tuloja?
Kiitos jo etukäteen, tuntuu että oma pää ei enää jaksa käsitellä niitä miljoonia kysymyksiä joita lähdön läheneminen (reilu viikko!) tuottaa :-D
WH- viisumi ja käytönnön asioita
-nna
3
415
Vastaukset
- leeeena10
Hae passiin lentokentällä tarra, unohda muut ja vietä hauska vuosi reissaten!
Tarra passiin on ainoa mitä sinun pitää tehdä. Verovirasto ei susta tiedä mitään ellet itse heille olemassa olostasi kerro, joten ei muuta kuin rinkka selkään ja menoks.
Hauskaa matkaa!- muikssss
Tarraa ei nykyaan enaa tarvitse koska viisumi on sahkoinen ja sen nakee passia skannaamalla :)
- -nna
muikssss kirjoitti:
Tarraa ei nykyaan enaa tarvitse koska viisumi on sahkoinen ja sen nakee passia skannaamalla :)
Kiitos molemmille! Eiköhän se hyvin mene, nämä päivät ennen lähtöä vaan tahtoo olla tuskaa! :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465377Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561947Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748