168cm pitkälle pitäs löytää twinit. Olen katellut esim. K2 Public Enemyjä tai Silencereitä. Olen 5 vuotta nyt lasketellut normaaleilla suksilla mutta twintippeihi olisin siirtymäs. Nopeita vastauksia!
Mitkä TWINIT?
3
388
Vastaukset
- jamboK2
Elikkä sukset olisivat lähis hyppimisen harjoittelu tarkoitukseen. Ja olisi hyvä jos olisivat sukset myös hyvät laskea ihan muutenkin. Hinnalla ei niinkään väliä. Ja siteet pitäisi saaha kanssa :)
- Mora@K2
Itsellä on käytössä K2 disorderlyt. Olen itse ollut todella tyytyväinen näihin.
Nämä sukset ovat aika kevyet ja omasta mielestä hienot. Parkkiin noi on suunniteltu, mutta puuterissa ja normimäes toimii kans.
Kauppiiat nyt sanoo, että sukset pitäisi olla /- 10cm oma pituus. Itse olen 177cm ja sukset 175cm ja sukset ovat ketterät ja minulle sopivat. Tämäkin on maku kysymys. - jamboK2
Mora@K2 kirjoitti:
Itsellä on käytössä K2 disorderlyt. Olen itse ollut todella tyytyväinen näihin.
Nämä sukset ovat aika kevyet ja omasta mielestä hienot. Parkkiin noi on suunniteltu, mutta puuterissa ja normimäes toimii kans.
Kauppiiat nyt sanoo, että sukset pitäisi olla /- 10cm oma pituus. Itse olen 177cm ja sukset 175cm ja sukset ovat ketterät ja minulle sopivat. Tämäkin on maku kysymys.Löytynyt jo. K2 Silencer.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225134- 254308
- 272451
- 342234
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211237Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164