Nimittäin käyttöjärjestelmä xp sp3 home ed. ja päivitin 2005 c versioon 2008 mutta se asensi kaikki asennustiedostot/kokoonpanoasetukset ym. c: paikallinen levy ja suoraan sinne . ei erikseen mihinkään tiettyyn kansioon ei esim c:_ windows_windows32... vastaavasti vain ja ainoastaan asensi sekaisin ne sinne. Kysynkin osaako ehkä asiasta tietovainen kertoa mihin minun ne tulisi siirtää( kopioida) että se olisi selkeässä järjestyksessä ne tiedostot/kokoonpanoasetukset c 2008..
cc cleanerillä olen asiallisesti putsannut tietokonetta aika ajoin ja defragglerilla eheytys . niistä ei ole se syy vaan kun olen poistanut c 2005 visualin ja asentanut uusimman version c 2008 niin silloin se ei asentunut omaan kansioon miten nyt toimisin.
c++ 2008 visual red...
joonaskaveri8
0
221
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225234- 254398
- 282541
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194