on tässä jo kaksi kappaletta, nimittäin legendoja meinaan. Nyt voidaan siis unohtaa panettelut kaksijakoisuudestani (heh heh), kun naureskelija ilmiselvästi elää eri ihmisruumiissa kuin minä. Kaikki kunnia alkuperäiselle naureskelijalle ja myötähäpeä apinoille, jotka yrittävät seurata johtajaansa. Hysteerinen apina kuvittelee olevansa jopa Susianalyytikko, jotta voisi vinkua hyväksyttävästi pahaa oloansa ja pelkotilojansa muulle maailmalle.
Jatka naureskelija arvokasta työtäsi. Apinan sivistäminen on työlästä, mutta kannattavaa. Apina pitäisi oikeasti häätää kaupunkiin ja antaa luonnolle, esim. petoeläimille tilaa. En voi olla tähän mainitsematta, jotta poronpurija on tyhmin apina.
Meitähän
14
318
Vastaukset
- täpöllä
Terve taas susianalisti, hihehohaheho....
Oma itsensä pellenä ja h... hoho-hehe... tytyväisenä omana ihtennään hoopellenä...HEHEHOHOHAHAHOHEHEHAAA, maftavaa aevan maftawaa HOHEHOHEHAHAAA!!!!! MAFTAVAAA HOOHEHHEHHAAHOOHEEHHAAA!!!!! ;-) - heh.
Hullu, pitää itseään ja legendana. Hae apua. http://www.mielenterveysseura.fi/
tässä hullu olet, kun pelkäät joutuvasi petojen repimäksi ja raatelemaksi. Ja turha väittää, ettet pelkäisi. Minä haistan selvästi hysteerisen apinan hienhajun.
- löyhkä
Susianalyytikko kirjoitti:
tässä hullu olet, kun pelkäät joutuvasi petojen repimäksi ja raatelemaksi. Ja turha väittää, ettet pelkäisi. Minä haistan selvästi hysteerisen apinan hienhajun.
tuleekin omasta jalkovälistäsi.
Jokaisessa raaputuksessasi muistat mainita ominaishajusi.Ainut totuus jutuissasi! - jonkinlainen
selvänäkijä, vai mihin väitteesi perustat?
Onko teilläpäin paljonkin tietokoneita taivasalla metsässä? jonkinlainen kirjoitti:
Onko teilläpäin paljonkin tietokoneita taivasalla metsässä?sanoin, että haistan pelonsekaisen hienhajun. Eikö apina (sinä) ymmärrä selvää suomen kieltä?
- 98893456
jonkinlainen kirjoitti:
Onko teilläpäin paljonkin tietokoneita taivasalla metsässä?vaan satu oleen poromies kun olet nuin saakutin tyhmä?
- ekopost
98893456 kirjoitti:
vaan satu oleen poromies kun olet nuin saakutin tyhmä?
älä pilkkaa poromehiä.tekevät arvokasta työtä säätelemällä petokantaa!! oikeastaan tekevät teidän etelän ihmisten hyväksi paljon,kun eivät pääse pedot leviämään sinne etelään,kun osaavat hoitaa tarkasti petokantaa.vai mitä sanoo analyytikko,ehkä kerranki olet samaa mieltä?
- Rem.
Samalla tavalla se susikin tottelee lyijyä, kuten muutkin riistaeläimet.
- yleisesti ottaen
sanoin, että haistan pelonsekaisen hienhajun. Eikö apina (sinä) ymmärrä selvää suomen kieltä?
Oma ihtesä... hoho-hehe-haha... ho..pellenä........ HA-HA-HOHO-BUAHAHHAHAAA!!!! MAFTAVAA BUAHAHOHOOOO!!!!
vituttaapiko vituttaapiko kuuntelen... hnrjhiheha.... BUAHAHAHHAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!! - Jorsku
Telkkarista tulee muuten Van Helsing tällä hetkellä. Kannattaa kattoo on muuten tosi hyvä ohjelma. Siinä on ihmissusiakin.
- naureskeIija
Kuraperseapinoiden sivistäminen on tosiaan työlästä, mutta pakkohan sitä on yrittää. Putkiaivoiset punaniskat sun muut jurvatapit kun eivät ole niitä helpoiten opetettavia, mutta pikku hiljaa se siitä suttaantuu. Ja kyllä, pölkkypäisempää kaurahattua kuin poromies saa hakea. Ja nämä kainuulaiset pölvästit.. huhhuh, eipä voi kuin naureskella.
- Kyllä sama henkilö
VOI oikeasti rekisteröidä kaksi nimimerkkiä, kuten tuo edellä leukojaan repivä kuraperseapinan nussiskelija, vai miten hän itseään kutsuukaan.
- Näin on näreet
Jo ruveta sinunkin naureskelemaan itellesi. täh?
Ootte harvinaisen melekosia TYHMIÄ MOUKKIA, kun kuvittelette voivanne muuttaa vuostuhansia luonnon kasvattamia ihmisiä omien mielisairaiden houreittenne seuraajiksi.
Eikö jo järki ala toimia, jotta näkisitte meininkinne naurettavuuden ?
Oottekin sen verran alikehittyneitä, jotta ette tajua itse olevanne naurun alaisia ja säälittäviä tekopyhistelijöitä, ja elukoiden hyväksikäyttäjiä.
Saatanan kutaleet, asennatte vielä vielä kaikenmaaliman härveleitä villielukoihin, ja niiden riesaksi, kun ette idiootit muuten tajua luonnosta yhtään mitää !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162087MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921193
- 941144