Moi.
Tukholmaan olisi matka (päivä Tukholmassa-risteily). Paljonkohan siellä mahtaa nykyään maksaa metrolippu Slussenilta (lähellä Vikingin terminaalia) keskustaan? SL:n sivuilla kävin, mutta ei noista ota selvää. Jossain sanotaan, että 20kr, jossain että 45kr...
Vai onko jotain muuta järkevää ja edullisempaa ostoaluetta, johon pääsisi mielellään samalla hinnalla? Meitä on kaksi lähdössä.
Kiitos etukäteen!
Slussen-T-centralen HINTA
3
777
Vastaukset
- SL biljettpris
Använder du kuponger eller förköpsremsa är alltid grundavgiften två kuponger för att resa i en zon.
Kontantkupong, per st. 20 kr
Förköpskupong, per st. 15 kr
Suomeksi: perustaksa on aina 2 kuponkia. Käteisellä kupongin hinta on 20 kr eli matka maksaa 40 kr.
Förköpskupong (etukäteisostokuponki, voiko ostaa esim. automaatista jo Vikingin terminaalissa tai sitten Slussenista??) Sen hinta joka tapauksessa 15 kr, eli matkan hinnaksi tulee sillä 30 kr/matkustaja.- Pummilla vaan
Tukholmassa niinku muuallakin pystyy maksaan kännykällä matkansa ja tässä keino miten pääset metroihin ja busseihin ilmaiseksi.. eli MUKAOSTAT lipun kännykällä. Homma toimii ainakin Nokian kännykällä hyvin eikä ole mitään ongelmaa ollut ainakaan minulla.
Laita oma numerosi puhelimen muistiin nimellä biljet ja sen jälkeen lähetä itsellesi seuraava viesti...
esimerkissä lippu on voimassa tänään klo 20.30 asti:
H-AB 20.30.00 10-02-24 Biljet giltig till kl. 20.30. PUT22A222AGGXCH Helt pris 45 kr ink. moms 6 %. Trevlig resa. Http//www.mobil.se.
Tuon viestin sitten näytät niille lippuluukulla ja eiku turvallista matkaa. - pelle svensson
Pummilla vaan kirjoitti:
Tukholmassa niinku muuallakin pystyy maksaan kännykällä matkansa ja tässä keino miten pääset metroihin ja busseihin ilmaiseksi.. eli MUKAOSTAT lipun kännykällä. Homma toimii ainakin Nokian kännykällä hyvin eikä ole mitään ongelmaa ollut ainakaan minulla.
Laita oma numerosi puhelimen muistiin nimellä biljet ja sen jälkeen lähetä itsellesi seuraava viesti...
esimerkissä lippu on voimassa tänään klo 20.30 asti:
H-AB 20.30.00 10-02-24 Biljet giltig till kl. 20.30. PUT22A222AGGXCH Helt pris 45 kr ink. moms 6 %. Trevlig resa. Http//www.mobil.se.
Tuon viestin sitten näytät niille lippuluukulla ja eiku turvallista matkaa.meidän svedujen ei tartte maksaa sporassa eikä tunnelbanassa, bussissa kyllä. Tarkastusmaksun voi laittaa roskiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748