Gauber suolan käyttöohjeet?

mitenköhänaogjl

Miten sitä oikein käytetään, olen kuullut, että olisi hyvä ennen paastoa syödä sellaista, että suoli tyhjentyisi.

6

476

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MJ

KANNATTAA OSTAA KAKSI PUSSIA SITÄ SUOLAA NIIN SE ON PALJON TEHOKKAAMPAA.JA MITEN SITÄ KÄYTETÄÄN NIIN SEKOITAT NOIN PUOLI LASILLISEEN VETEEN NE PUSSIT JA PIENIN KULAUKSIN JUOT SEN.MAISTUU PELKÄLLE SUOLALLE...

• xez

Suolentyhjennys
        "Viimeisenä valmistautumisviikon iltana, noin 3-4 tuntia viimeisen aterian jälkeen mutta hyvissä ajoin ennen nukkumaan menoa aloitetaan suolentyhjennys. Se on tarpeen, jotta paasto alkaisi mahdollisimman vähin vaivoin. Jollei suoleen erittyviä kuona-aineita poisteta, elimistö alkaa käyttää niitä ravintonaan. Tästä taas saattaa aiheutua monenlaisia epämiellyttäviä oireita, kuten päänsärkyä.

Sekoita 30 g glaubersuolaa puoleen litraan haaleaa vettä. Maku ei ole kovin miellyttävä, mutta voit halutessasi sekoittaa suolan myös mehuun maun parantamiseksi. Glaubersuola on tehokas suolentyhjentäjä. Vaikutus alkaa tuntua viimeistään parin tunnin kuluessa, minkä jälkeen vessassa voi joutua juoksemaan useamman kerran. Tee nämä toimenpiteet kuitenkin niin hyvissä ajoin, että saat nukkua rauhassa!"

http://www.vogel.fi/advice/Paasto/valmistautuminen.php

• 9oijtageoskdnv

Vai onko se heillä jossain jemmassa ja pitää pyytäää jossa pitää ensin kertoa mihin sitä käyttää, mä tykkään sellaisesta ettei tarvitsis puhua mitään sen kun vaan ostaisi sen mitä tarvitsee...

• noc nic
        9oijtageoskdnv kirjoitti:

Vai onko se heillä jossain jemmassa ja pitää pyytäää jossa pitää ensin kertoa mihin sitä käyttää, mä tykkään sellaisesta ettei tarvitsis puhua mitään sen kun vaan ostaisi sen mitä tarvitsee...

itse olen ostanut vogelin valmiin paastopaketin jossa on glaubersuolat, mehut ja muut juomat sekä suolihuuhteluvälineet kaikki valmiina. Eikä tarvii kellekään jutella.

• ostanut.........
        9oijtageoskdnv kirjoitti:

sitä saa ostaa myös luontaistuote kaupoista,eikä maksa kuin alle pari euroo pussi

• mummonmustikka
        ostanut......... kirjoitti:

sitä saa ostaa myös luontaistuote kaupoista,eikä maksa kuin alle pari euroo pussi

Apteekin hyllyltä saa toki ostettua ilman suurempia selityksiä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6953
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3918
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3300
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2909
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2672
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2123
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2057
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2000
    Aihe