vihjefirmoista ollaan? Itse olen vuoden alusta pelannut kaikki monivetovihjeet esbc:n vihjeillä. Arvatkaa mikä on tulos? panokset noin 150-200 €/peli lisäksi vihjepalkkiot vajaan kympin/peli. Näistähän kertyy 3-5 monivetoa/viikko jne....kerron myöhemmin mikä on tilanne, onko muilla kokemuksia?
mitäs mieltä
7
427
Vastaukset
- kaikki muut saa
jos tähän väliin päivittäisin tietoja, kun olette olleet niin montaa mieltä asiasta. Eli vuoden alusta pelatut vetovihjeet ovat poikineet 2 osumaa joista tuloja n.800€.
- epäilevä tuomas
Mutta eihän se voi mitenkään olla mahdollista. Siellä etusivullahan lukee:
"Monivedon ennätysmäinen voittoputki jatkuu! "
Mahdatkohan nyt puhua jonkun muun puljun vihjeistä? - kaikki muut saa
epäilevä tuomas kirjoitti:
Mutta eihän se voi mitenkään olla mahdollista. Siellä etusivullahan lukee:
"Monivedon ennätysmäinen voittoputki jatkuu! "
Mahdatkohan nyt puhua jonkun muun puljun vihjeistä?totta, valitettavasti tietoni ovat myös totta, niin kovasti kun olisin ollut mukana voittamassa massiivisia ja ennenkuulumattomia voittoja :) näyttää siltä että se onkin moniveto-ohjelmalla jonkun yksittäisen pelaajan voitot jotka tuolla ovat mainostettuna. Ei tosiaan ainakaan mun pelitiliä ole lihottanut nämä vihjeet. No päivitys tilanteeseen 50€ tuli tällä uudella jääkiekon kolmen ottelun pelillä...pelaan sitkeästi koko vuoden kaikki pelit ja katsotaan sitten kuinka paljon Jortsun vihjeillä nettoaa. toistaiseksi tili on todella rankasti miinuksella ja herääkin jo epäily millaisia veikkauksen kytköksiä taustalta löytyy kun voi mennä "väärinpelatut" noin pahasti pers******n.
- kaikki muut saa
joo monivedolla edellämaitun vihjeillä taas 5 euroa räpsähti tilille eikä panos ollu ku 150 euroa
- kaikki muut saa
taas osuma, 2x11€ monivedon sm liigan tietämyksestä...panos >200 lähentelee 10% palautusta tästä pelistä.
Uskomatonta ohiammuntaa. - kaikki muut saa
uskomaton ohiveto jatkuu....lue lisää (www.esbc.fi). kuinka voi mennä kaikki vihjeet noin pieleen? onneksi tuota pelikassaa piisaa vielä joksikin aikaa.Mistähän nuo vihjerivit päätellään?pitäis tehdä kai rinnakaisrivejä joista jättää nämä annetut vihjeet pois...
- kaikki muut saa
elikkäsh neljännesvuotta, suotta. Kiitos vedonlyöntivihjeiden myyjälle ei ole tarvinnut miettiä mihin sijoittais voitot....en jaksa edes laskea montako ohilyöntiä on tullut mutta ohilyöntitarkkuus on lähes 100% kiitos vielä esbc.Saa käyttää mainonnassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465427Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5631983Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77983
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58758