Hei.
Miten/mistä saa vaihdettua raitisilmasuodattimen Opel Agilassa?
Ohjekirjassa ei ollut tietoa.
Opel Agila raitisilmasuodatin
5
477
Vastaukset
- ertyuikjhg
Joko joku tietää?
- suosuosuodatin
ota hanskalokero pois suodatin löytyy sen takaa
- opelixasterix
eihän ooppeleitten ohjekirjassa ole mitään tietoa eikä huoltokirjassa.
mun mielestä laiton auton myynti kun ei ole huoltoohjeita ja
millä väleillä huollot tehdään,
huoltokirjassa pitäs olla tulppien vaihtovälit eikai ne koko auton ikää kestä.
vaihdelaatikkoon ei liikkeen mukaan vaihdeta öljyjä koskaan.
kylläkai ne ainakin 100000 välein KANNATTAA VAIHTAA.
moottorin ilmansuodatinkin pitäs varmaan joskus vaihtaa.
mulla 70000 eikä ollut huollossa vaihdettu.
vaihdoin sen ite olipahan paskanen suodatin.
tulpatkin kannattaa vaihtaa alle 100000km - Opelboy1990
Onko joku jo löytänyt agilan raitisilmasuodattimen sijaintia?
- kooveegee
Rekisterikilpien välissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738