Mun koneen d-asemalle on ilmestynyt musa-, ja valokuvakansioiden joukkoon tälläinen tiedosto tyyliin "972f7d4145f5.....jne". Sisältä löytyy "mrt.exe._p", "mrtstub". Kun googlasin nuo niin tulee vähän ristiriitaista tietoo. Joku sivusto sanoi että normaali windowsin puhdistusohjelma, joku sivusto taas väittä että voipi olla virus. Ihmettelen miten se tuonne d-asemalle tuli omien kansioiden joukkoon ja kone on kyllä hidastunut viime viikkoina jonkun verran. Olen käyttänyt elisan tietoturvapalvelua ja scannanut ton tiedoston. Se ei ainakaan löytänyt mitään hälyyttävää. Muilla kokemuksia?
Virusko?
4
621
Vastaukset
- redffd
972f7d4145f5.....jne, voi pyhä yksinkertaisuus. Tiedosto (pääte?) vai kansio? Vaikuttaa kuitenkin lailliselta windows-tiedostolta.
- jepajee
voi pyhäyksinkertaisuus. "d-asemalle tuli omien KANSIOIDEN joukkoon" :)
- sullemyös
jepajee kirjoitti:
voi pyhäyksinkertaisuus. "d-asemalle tuli omien KANSIOIDEN joukkoon" :)
"d-asemalle on ilmestynyt musa-, ja valokuvakansioiden joukkoon tälläinen tiedosto "
- DCL
ittelläni ilmestyi tohon d: asemalle saman tapanen kansio kun asensin visual studio 2008 päivityksii joka oli vain päivitysten asentamista varten luotu tilapäis kansio jonka voi poistaa ihan pelotta tuo, mrt.exe löytyy sieltä C:\WINDOWS\system32\, on jonkunlainen haittaohjelmien poisto työkalut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224704- 203825
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082494- 272241
- 342064
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371888
- 151758
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121411