Tietääkö kukaan saaks mistään enään Escadan Island Kiss hajuvettä?
Escada
6
899
Vastaukset
- NLaDy8989
joo tää island kiss oli kaikista esvadan tuoksuista munki lemppari että eikö nyt kukaan sit tiedä saisko mistään edes 30 ml ??
- panzku
Yks mistä bongasin on joku perfumeshop.com, joka on ilmeisesti nettikauppa jossain rapakon takana.
http://www.perfumeshop.com/brands-e-escada-escada-island-kiss-by-escada-for-women.html
Ei kyllä meikäläistä auta kun en rajan takaa uskalla tilata, enkä noista mitään ymmärrä.
Mutta ilmeisesti Suomesta saa enää mistään? Edes niitä kesätuoksulajitelmia joihin toi lukeutuis...?
- Puudelih
Mun kihlattu osti mulle ton hajuveden yhest ulkomaalasest nettikaupast (en muista mistä, mutta voin kysyä), myös ebaysta voi löytyä ;). Mun mielestä toi Island Kiss ja Rockin Rio on parhaimpia hajuvesia Escadalla.
- :)
mulla on Escada taj sunsed se on aivan ihana tuoksuinen
- ............
Tykkään Taj Sunset -tuoksusta suihkugeelinä, en tuoksuna sinänsä. Escadan tuoksuista mulla on vihreä Signature
- mievaa>
Amazon. com, sieltä saa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305740- 345203
- 292954
- 342424
- 372108
- 152058
- 351842
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351594