Elintarvikekuljetusfirmat

kesä 2010

Joo eli mainitkaa mahdollisimman monta firmaa, jotka ajaa jakoo esim. valiolle, keskolle, tukolle, inexille yms..? Pitäs ettii täs koht kesätöitä, ni nyt ois hyvää aikaa soitella läpi! Ei ylimäärästä roskapostipaskaa kiitos!

7

1246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä talo

kuljetus Björkell ajaa keskolle

• ex-koalainen

On tietysti Kilon osuuskunnan auto Oy Tarvii parikymmentä tuuraajaa.

• juujaajoo

että koa:lla tiedossa on stadin keskusta jakoa ja todennäköisesti paljon. Eli oltava mielellään kokemusta, ei mistään helpoimmasta päästä, ei fyysisesti eikä auton käsittelyn kannalta

• ?????????

Tässä hyvä firma! Ajavat kuskeilla ensin firma 1 sitten vaihdat auton ja ajat firma 2, jos vielä olet hereillä niin siiryt firma3.

Poilat Oy
      Teukan Tieliikenne Oy
      Kuljetus T Poikela Oy
      ym ym

Niin ja Valion ajot ym.

• JESTAS SENTÄÄN

kun ei kouluja, vain kauppoja ja ruokaloita.
      Ai-niin, ne kioskit, ja voi sitä jäätelön määrää mikä niihin mennee kesällä

• kesä 2010

Kiitos vastauksista! Mut mul on se ongelma et saan koht kortin eli aika kokematon suhtees moneen muuhun. Hommat on kyl hallus, ku oon tosi pienest asti ollu broidii jeesaamas kaikki lomat ja mahdolliset vapaat koulust. Ihan 2000-luvun alusta oon ollu koko ajan messissä oikeesti.
        Joo KOA, keskon firmat, valio---> ihan mikä vaan kelpais ! mut onks esim KOA:lla iso kynnys ottaa just kortin saaneen jäbän hommaan mukaan? Maidon ajoki kiinnostais, ku on vähä nostalgiaa siihen suuntaan, ku broidi tosiaan ajo maitoo 99-01 ja aloin sillon olee kunnol messis. Muistan poikelan, reinin, vv-kuljetuksen, E Immosen, ynnä muut firmat tolta ajalta. Monet lienee lopettaneetki?
        Mitä mahiksii meitsil on? Oon oikeesti aika aikaansaava, eli urakkapalkka kelpais tosi hyvin!

• öllölä
        kesä 2010 kirjoitti:

Kiitos vastauksista! Mut mul on se ongelma et saan koht kortin eli aika kokematon suhtees moneen muuhun. Hommat on kyl hallus, ku oon tosi pienest asti ollu broidii jeesaamas kaikki lomat ja mahdolliset vapaat koulust. Ihan 2000-luvun alusta oon ollu koko ajan messissä oikeesti.
        Joo KOA, keskon firmat, valio---> ihan mikä vaan kelpais ! mut onks esim KOA:lla iso kynnys ottaa just kortin saaneen jäbän hommaan mukaan? Maidon ajoki kiinnostais, ku on vähä nostalgiaa siihen suuntaan, ku broidi tosiaan ajo maitoo 99-01 ja aloin sillon olee kunnol messis. Muistan poikelan, reinin, vv-kuljetuksen, E Immosen, ynnä muut firmat tolta ajalta. Monet lienee lopettaneetki?
        Mitä mahiksii meitsil on? Oon oikeesti aika aikaansaava, eli urakkapalkka kelpais tosi hyvin!

soita sinne koa:lle . veikkaisin että hyvät mahikset päästä sinne kun sulla kuitenkin tuntuu olevan intoa hommiin ja kokemustakin kuorman käsittelystä (sitähän se elintarvikejako suurimmalti osin on niinkuin tiedätkin).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4274
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      19
      3300
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      399
      2302
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1981
    5. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1949
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      1924
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1649
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1558
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1271
    10. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      68
      1270
    Aihe