pöllit metsästä, vääntöäkin tuntuu olevan enemmän ku V8 Scanias. Kyllä jos oisin tiennyt että näinkin ilosesti pöllit liikkuu, niin oosin hankkinut Ivecon aikaisemmin.
Olen muuten yllättynyt....Nämä isot Ivecot kootaan saksassa, tai on kuulemma koottu jo monia vuosia..
Kyllä vaan Ivecollakin
10
862
Vastaukset
- pieri-korpi
Kerrohan sitten kun alkaa hymy hyytymään. Ei se Saksassa kasaaminen sitä muuta että Suomessa se korjataan, korjataan, korjataan...
- 16
paperille faktaa. Hevosmiehen jutuilta kuulostaa.
- 18+14*220
Kyllä siinä Ivecossakin voimaa on. Muistaako kukaan legendaarista 520hv V8 Ivecossa? 17.2litranen Tuplaturbo, 750hv paikkeilla oli oikeasti vakiona, jatkettuna Fullerilla. Oi niitä aikoja ihan tässä vanhakin herkistyy kun vanhoja muistelee.
- khlkgfghdfj
Ivecossa, 560hv koneessa on vääntöä "vaatimattomat" 2500Nm, R480(R6) ja R500(V8) Scaniassa on kummassaki tuo 2500 Nm. R560-Scaniassa on 2700Nm ja R620-Scaniassa on 3000Nm
Ei ihan menny arvaus väännöstä oikeaan =). Ja kierroksista, niin Ivecossa ku Scaniassa paras vääntö alkaa 1000rpm:stä.- Jeopsorna
Ja Scanian huippuvääntö R560/R620 loppuu 1400rpm kun taas Ivecolla 1575rpm vasta. Ja Scanialla pitäs olla R6 kone samoissa tehoissa ennen kuin voidaan tehdä vertailua oikeasti. R480 huippuvääntö loppuu jo 1300rpm. Saivarteluksi meni, mutta niinhän se täällä Suolessa aina.
- ggfddg
Jeopsorna kirjoitti:
Ja Scanian huippuvääntö R560/R620 loppuu 1400rpm kun taas Ivecolla 1575rpm vasta. Ja Scanialla pitäs olla R6 kone samoissa tehoissa ennen kuin voidaan tehdä vertailua oikeasti. R480 huippuvääntö loppuu jo 1300rpm. Saivarteluksi meni, mutta niinhän se täällä Suolessa aina.
Niihän se Ivecossa tekeepi, kierrosalue on laajempi. Mut sitä mä meinasin, et huipputehoon nähden aika vaatimaton tuo Ivecon max.vääntö. Ajatellen et Scaniassa ei oo ku 480hv ja silti sama vääntö. Kuitenki ku katotaan tuota n. 560hv luokkaa niin, Scaniassa on se 2700Nm, Volvossa 540hv - 2650Nm. No, en mä sitä tarkoittanu et Iveco huono olis, ei varmastikaan. Mut kuhan piti päästä numeroilla pätemään =)
- mukamas.............
Ivecot saksassa ? Jos kootaan niin missä päin ?
- Tarkka...
Saksassa ( Magirus ) Englannissa ( Ford ) Italiassa ( Fiat ) ja Espanjassa.
- mekaanikko
ULM:ssa ne on koottu jo vuosia (Stralis)
- mekaanikko
Stralikset Saksassa ja Trakkerit Espanjassa......JA KYLÄ LÄHTEE PUUT METSÄSTÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748