pauhaatte täällä scanian ogelmista, on vikaa lämmös sielä sun täällä..jne...Kyllä se pojat niin on että se 720 scania on ajanut tavaraliikenettä suomen/ruotsin välillä jo yli puolivuotta.
Autossa ei ole ilmennyt mitään vikaa tähän mennes, pitäkää silmänne auki niin voitte tunnistaa sen.
Huhtikuussa tähän asennetaan sitten lisäosat joka nostaa poweria huomattavasti..Siis kokeeksi.
Mitäs sanotte 12000rpm 85km/h 57t kok paino =32.57l/100Km
PS:Mittarissa on nyt 063722
Sokeat
teinit
7
700
Vastaukset
- tuo
kiertää hyvin.
- ?????????????
http://www.roadtransport.com/blogs/big-lorry-blog/Scania 720hp.jpg
- se on
maanteiden partaveitsi
- tukkirekka
tuntuu olevan.
- asentanut
liika harvan perän...
- kgjkgjgkjg
kierroksia tuohon vauhtiin , kyll, mul pyörii siinä 1250rpm ja 60t noin 65-70l sadalla mut onneks ne myy viel dieselii.
- 12000
yksi nolla liikaa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748