kiinnostuneita sähly/ tampere?

sähläri_

Mielessä on ollut jo pidempään, että olis kiva koota harrastelijaporukka sählyyn Tampereelle, mutta ongelmana se etten tunne kuin pari kiinnostunutta. Löytyykö teitä? Aiemmalla kokemuksella ei väliä..

8

1438

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sähläri_

että olen siis 23-vuotias nainen, mutta iällä ja sukupuolella ei ole väliä..

• JeniDii

Olisin kyllä kiinnostunut jos pääsis kohtuuhintaan sähläileen :) Ootko löytäny yhtään enempää kiinnostuneita immeisiä? Onko sulla jo joku paikka mielessä?

• Freezy(m)

1 vapaaehtoinen pelailija lisää.

• sähläri_
        Freezy(m) kirjoitti:

1 vapaaehtoinen pelailija lisää.

Eli tää on ainoo paikka missä tähän mennessä oon huhuillut niin eipä oikein lisää kiinnostuneita oo löytyny. Jokainen joka tän lukee voi tietty kavereilleenkin ilmotella :) Ei oo mitään paikkaa mielessä, en oikein tiedä miten tälläsiä asioita järkätään tai paljon tulis maksaan.. Mutta uskon että jos vaan tarpeeks porukkaa löytyy niin paikka kyllä järjestyy kunhan kyselee.

Mulle voi vaikka ilmottautua sähköpostilla jos on kiinnostunu: zarp225(at)gmail.com

Sähköpostin kautta olis ehkä helpompi hoidella asioita ja sitten jos mulle moni ilmottautuu niin aletaan järkkään paikkaa..

• m23_
        sähläri_ kirjoitti:

Eli tää on ainoo paikka missä tähän mennessä oon huhuillut niin eipä oikein lisää kiinnostuneita oo löytyny. Jokainen joka tän lukee voi tietty kavereilleenkin ilmotella :) Ei oo mitään paikkaa mielessä, en oikein tiedä miten tälläsiä asioita järkätään tai paljon tulis maksaan.. Mutta uskon että jos vaan tarpeeks porukkaa löytyy niin paikka kyllä järjestyy kunhan kyselee.

Mulle voi vaikka ilmottautua sähköpostilla jos on kiinnostunu: zarp225(at)gmail.com

Sähköpostin kautta olis ehkä helpompi hoidella asioita ja sitten jos mulle moni ilmottautuu niin aletaan järkkään paikkaa..

Olisin myös kiinnostunut kohtuuhintaan pelailee.

• Oy Höntsy Ab

Moi,

tähän varmaankin aika yleiseen ongelmaan on nyt nimenomaan Tampereella ratkaisu! Oy Höntsy Ab:n vuorot starttaavat lokakuun alussa 4.10. Pääset helposti pelaamaan sählyä, lentopalloa ja futsalia. Ensimmäinen kerta on ilmainen ja sen jälkeen voit valita kerta-, sarja- tai kausilipun. Liikuntasetelit yms. kelpaavat maksuksi.

Tsekkaa lisätiedot www.hontsy.fi .

Terv. Ilkka Virjo
      yrittäjä - Oy Höntsy Ab

• Annis_79

Helou!

Meillä on vuoro Nekalassa lauantaisin. Pelaamme tyttösählyä ja kaipaisimme lisää innokkaita pelaajia. Mikäli tätä kautta löytyy joku kiinnostunut niin laita sähköpostia: anamus@luukku.com, niin kerron lisää!

• Olga3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      7003
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3357
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2097
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe