Miten naamioidun naiseksi?

wannabesanna

Tunnen vetoa pukeutua naiseksi. Peruukin olen jo hankkinut, sellaisen josta ei heti arvasi että on peruukki.

Parran ajokin on hallussa, samoin ihokarvojen ajelu. Saa nähdä kuka huomaa ensimmäisenä että on karvat hävinneet :)

Mutta mitenkä tissit saisi kuntoon? En kovin paljoa haluaisi tässä vaiheessa investoida kun olen vasta "kokeiluvaiheessa". Kertokaahan hyviä vinkkejä mitä rintsikoihin kannattaa survoa (että olisi aidon näköistä eikä olisi vaaraa että tippuu kadulle!). Haluaisin käyttää avara-aukkoista paitaa, onnistuuko ihon teippaus jotenkin niin että olisi aidon näköinen kaula-aukosta? Minkälainen teippi toimii ja miten se tehdään?

28

2510

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nm

HEi.

Olen miettinyt kovasti mitä tekisin käyttämättömiksi jääneille proteeseilleni ja proteesiliiveille. Sairastuin siis rintasyöpään pari vuotta sitten ja nyt on jo korjaukset ym tehty ja nämä seiovat käyttämättömnä pölyttymässä kaapissa. Eli omistan siis kahdet eri proteesit ja n. 4 liivit, myyn ilomielin ne niitä tarvitseville, jos se helpottaa naiseksi pukeutumista. Laita viestiä, jos kiinnostaa.

• on!

Varsinkin transvestiitit (kuten alkuperäinen kirjoittajakin) kaipaavat näitä rintaproteeseja. Varmaankin monella muullakin rintasyöpäpotilaalla on ainakin yksi proteesi joutavana jossain kaapin perällä. Olisihan yhdenkin ostaminen hyvällä alennuksella helpotus tekorintatilanteeseen kun ei tarvitse ostaa kahta proteesia uutena. Kun omat rintani aikanaan kasvoivat riittävän kokoisiksi, pistin proteesini myyntiin ja kaupaksi menivät heti.

• NM
        on! kirjoitti:

Varsinkin transvestiitit (kuten alkuperäinen kirjoittajakin) kaipaavat näitä rintaproteeseja. Varmaankin monella muullakin rintasyöpäpotilaalla on ainakin yksi proteesi joutavana jossain kaapin perällä. Olisihan yhdenkin ostaminen hyvällä alennuksella helpotus tekorintatilanteeseen kun ei tarvitse ostaa kahta proteesia uutena. Kun omat rintani aikanaan kasvoivat riittävän kokoisiksi, pistin proteesini myyntiin ja kaupaksi menivät heti.

Mihin laitoit myyntiin?

• on! kirjoitti:

Heipsan
        miten saan sinuun yhteyden N.M
        voitkso vastata postiini

Johanna

• nm
        Elaisa kirjoitti:

Heipsan
        miten saan sinuun yhteyden N.M
        voitkso vastata postiini

Johanna

laita viestiä jopsaturku@gmail.com

• on! kirjoitti:

Hei nimimerkki on

ottaisitkos yhteyttä mailiin

leidi@blondit.net

• mihinkään
        NM kirjoitti:

Mihin laitoit myyntiin?

Riitti kun mainitsi vertaistukiryhmässä että olisi myynnissä niin ostaja löytyi heti.

• on!
        Elaisa kirjoitti:

Hei nimimerkki on

ottaisitkos yhteyttä mailiin

leidi@blondit.net

Kysyntää todellakin on. Ostajia olisi vaikka lopussa kerroinkin että meni heti kaupaksi (jo vuosia sitten).

• Ihkulololol
        on! kirjoitti:

Kysyntää todellakin on. Ostajia olisi vaikka lopussa kerroinkin että meni heti kaupaksi (jo vuosia sitten).

Mä haluaisin uuden pään. Onks kellää ja sit pimpsan kans, sellasen toimivan.

• äkkiä
        Ihkulololol kirjoitti:

Mä haluaisin uuden pään. Onks kellää ja sit pimpsan kans, sellasen toimivan.

sille uutta päätä kun entinen ei enää toimi.

• Sonja(?)
        on! kirjoitti:

Moikka kaikille.
        Olen jo jonkun aikaa harrastellut tyttöilyä ja
        muuten on aina ollut huoliteltu olo, mutta
        rintojen puute on aina ollut ongelma. Olen
        joskus miettinyt proteesien hankkimista, mutta
        koskaan en ole sellaisia kehdannut / uskaltanut
        lähteä kyselemään.

Eli kysyntäää proteeseista on täälläkin suunnalla
        jos jollain on tarjota.

• jaa...
        Sonja(?) kirjoitti:

Moikka kaikille.
        lähteä kyselemään.

jos jollain on tarjota.

Appelsiinit rintaliiveihin.

• jijuijegu
        jaa... kirjoitti:

Appelsiinit rintaliiveihin.

Appelsiini pitäisi halkaista että olisi edes sinnepäin, eli vähän hankalaa. Sopivaan pussiin herneitä tai jyviä niin painokin olisi aika lähelle. Käsistään näppärät tiitit rakensi joskus tekorintoja esimerkiksi kukkageelistä.

• nm
        Sonja(?) kirjoitti:

Moikka kaikille.
        lähteä kyselemään.

jos jollain on tarjota.

llä on vielä toinen setti jäljellä eli toisethan meni tän palstan kautta. eli viestiä jopsaturku@gmail.com jos kiinnostaa. eli 2 proteesia kahdet liivit n. kokoa C80

• Silikoniproteesi
        jijuijegu kirjoitti:

Appelsiini pitäisi halkaista että olisi edes sinnepäin, eli vähän hankalaa. Sopivaan pussiin herneitä tai jyviä niin painokin olisi aika lähelle. Käsistään näppärät tiitit rakensi joskus tekorintoja esimerkiksi kukkageelistä.

Olisikohan tässä muutamia vihjeitä tisuiksi - vaiko vain ihan hyvää huumoria:
        Jälleen on saatavilla edullinen tissiaine eli pilailuvälinekaupoissa on myynnissä ns. taikalima pienessä purkissa. Aine on tahraamatonta geeliä joka venyy ja hölskyy sekä pysyy kivasti aivan yhtenä köntsänä. Siitä vaan kolme purkkia á 15 mk kehiin, mällit yhteen kasaan ja jako kahtia sekä tavalliseen muovipussiin. Sitten vaan kunnon liivit päälle ja mällipussit kuppiin! Hieno lopputulos ja aitoakin parempi sekä silikonia terveellisempi vaihtoehto!
        Kuulkaas tyttelöt, nyt on saatavissa ihan uudet täytteet liiveihin, nimittäin vesipolymeeri, turvallinen ja ihan kuin silikoni. Joten sitten vain hyvin varusteltuun kukkakauppaan ja ostamaan n. 20 mk pussi, josta tulee f-cupit helposti! Polymeeriä joutuu liottamaan vedessä noin 4h ja sitten vaan hyytelö esim. kortsuun. Ohjeen mukaan se säilyy noin 5 vuotta muuuttumattomana ja on täysin myrkytön! Värejäkin on useita - joten voitte kivasti valita sopivan sävyiset tisut!!

Yksi helppo ja hyvin säilyvä ratkaisu on pistää riisiä muovipusseihin. Tuntuma vaan ei ole kovin pehmeä, mutta paino on aika realistinen.
        Makeiskaupasta saatavat madot voisivat toimi aika hyvin. Kilon saa muutamalla kympillä ja jos rinnat eivät miellytä, ne voi napostella pois... (Kilot voi siis ottaa ulkoisesti tai sisäisesti.)

Ostin Stocmanilta ilmapalloja jotka olivat hyvin kestäviä. Etuna vesitäytteisiisä on niiden raskaus jolloin ne liikkuvat luontevasti. Paremmat saa kun naisen ohueen polvisukkaan laittaa pellavan tai vehnänsiemeniä. Lisäetuna saa näpäkät nännit. Ja kestävät pusertelua ;-)

No vot.... nyt on sellaiset geelitisut, että oksat pois..
        Ei häpeä yhtään aidoille tai silikoneille. Tehtiin muotit kipsistä ja eikun kynttilägeeliä kuumaksi ja valuna muottiin... TOIMII....

• ___

Leikkaa sukkahousuista, ja laita vanua tilalle sitten solmit päät ja niistä solmuista tulee aidon näköiset nännit. Ja sukkahousun väri tietenkin ihon väri.

• olemassa Hesassa...

liike Bulevardilla tai jossain muualla,
      mikä myi silikonirintoja ja uima-asuja sekä
      mainosti näitä setan Z-lehdessä muinoin?
      Joku amoena tms.
      oletteko käyneet / käyttäneet?

• nuori tosimies

Kiitti vinkeistä!

Meitsi lähtee heti hakeen tarvikkeita ja pukeudun tytöksi! Sitten uimahalliin tyttöjen puolelle ihailemaan maisemia!

• hah,hah
        nuori tosimies kirjoitti:

Kiitti vinkeistä!

Meitsi lähtee heti hakeen tarvikkeita ja pukeudun tytöksi! Sitten uimahalliin tyttöjen puolelle ihailemaan maisemia!

Vaikka käyhän uimahalleissa homojakin ihailemassa "maisemia". Mut jos oot tosissasi, niin ongelma taitaa olla se, että sinun pitäisi riisua itsekin nähdäksesi alastomia naisia, suihkussahan ne vasta on alasti, pukuhuoneessa ollaan pyyhkeet päällä. Jos taas menet uimapuku päällä ja se onnistuu, niin... No, ei kai impotenssissa mitään hävettävää ole.

Jokin sinua tänne vetää. Nuori tosimies, my ass...

• nuori tosimies
        hah,hah kirjoitti:

Vaikka käyhän uimahalleissa homojakin ihailemassa "maisemia". Mut jos oot tosissasi, niin ongelma taitaa olla se, että sinun pitäisi riisua itsekin nähdäksesi alastomia naisia, suihkussahan ne vasta on alasti, pukuhuoneessa ollaan pyyhkeet päällä. Jos taas menet uimapuku päällä ja se onnistuu, niin... No, ei kai impotenssissa mitään hävettävää ole.

Jokin sinua tänne vetää. Nuori tosimies, my ass...

Tuo on totta... Pitää sitten löytää sellainen uimapuku joka peittää mahdollisimman paljon... Eikös niitä ole sellaisiakin joissa on tavallaan pieni hame mukana, silloin ei näy pullotus :)

• sekään

Tuo on totta... Pitää sitten löytää sellainen uimapuku joka peittää mahdollisimman paljon... Eikös niitä ole sellaisiakin joissa on tavallaan pieni hame mukana, silloin ei näy pullotus :)

kun pitää riisuutua kokonaan suihkussa.

• tosimiehet

ylleensä oo niinkus sitä mieltä, että tosimies ei laittahu naiseks... Että ekköös sää sais sitten mielusampaa seuraa sieltä miesten pukkarin puolelta, jos säärten ajelu ja naiseks laettavutuminen kiinnostooppi.

• nuori tosimies
        tosimiehet kirjoitti:

ylleensä oo niinkus sitä mieltä, että tosimies ei laittahu naiseks... Että ekköös sää sais sitten mielusampaa seuraa sieltä miesten pukkarin puolelta, jos säärten ajelu ja naiseks laettavutuminen kiinnostooppi.

Joskus pitää tehdä sellaista mikä ei kiinnosta jotta voi nähdä sellaista mikä kiinnostaa :)

Siinä oot kyllä oikeassa jotta tosimies ei naiseksi laittaudu... Pitää ainakin naamiaisasusteet piilottaa huolella! Säärien ajelu ei kyllä oikein sytytä... ehkä tämä oli tuhoon tuomittu ajatus :(

• joku transu

Joskus pitää tehdä sellaista mikä ei kiinnosta jotta voi nähdä sellaista mikä kiinnostaa :)

Siinä oot kyllä oikeassa jotta tosimies ei naiseksi laittaudu... Pitää ainakin naamiaisasusteet piilottaa huolella! Säärien ajelu ei kyllä oikein sytytä... ehkä tämä oli tuhoon tuomittu ajatus :(

NO AI JAA. :D

• jotensakin

naismainen kirjoitus nuorelta "tosimieheltä". Naisten paikat taitaa kiinnostaa häntä siksi, että haluaisi itsekin olla nainen. Oikealle palstalle sitten löysi.

• Eija K

Minäkin tunnen vetoa pukeutua naiseksi ,melko usein teen sen salaa ymmärettävistä syistä.On niin ihanaa
      kun saa vetää mekon tai jakkupuvun ylleen, rinnat kehitin ilmapalloista joihin laitoin vettä .Kasvoihini laitan
      ihomaalia jota saa pilailuvälineitä ja naamiointi tarvikkeita myyvistä liikkeistä.Sen päälle laitan poskipunaa ja
      muun ehostuksen ,sitten ohuesti puuteria on aika hyvännäköinen.Sitten vain jakkupukua tai mekkoa ylle,
      jalkaan laitan mustat ihanat kiiltävät korkkarit tai punaiset kumisaappaat .Mistähän löytäisi naisellisempia kumisaappaita ,korollisia pitkävartisia tai ilman korkoa.Se on niin ihana tunne kun saa olla nainen edes kuvitelmissaan, kuvittelen astelevani kadulla naisellisena ,tyylikkäänä ja niin kauniina .Tai olevani tansseissa
      ,jokin mies tulee hakemaan minua tanssimaan-tanssimme lähekkäin ja hän puristaa minut itseään vasten .
      Tai sitten olemme kahden ja hän suutelee kiihkeästi ja alkaa hyväillä minua ja kouria rintojani ja nostaa
      helmoja ylös ja hänen himokas kätensä liukuu reittäni ooooh ,, ja että minulla on vagina niinkuin naisella
      ja että hän vetää pikkuhousut alas ja tulee sisälleni ja rakastelee ihanasti minua ,,laskee sisälleni ja suutelee hellästi rakastelun jälkeen.

• Eija K

,,,Usein myös kuvittelen olevani bi tai lesbo naisen kanssa ,hyväilemme toisiamme ja suutelemme kiihkeästi
        sitten kietoudumme toisiime ja hyväilymme muuttuu intiimeiksi ,,,ja kiihoitumme ,,hyväiymme muuttuvat yhä kiihkeämmiksi ja ,,no arvaatkin varmaan ,,,,Kuvitemissani astelen milloin missäkin korkeilla koroillani tai kumisaappaillani .Oikeasti en haluaisi seksiä miehen kanssa ,mutta kun olen naisen roolissa niin ,,
        Toisinaan valokuvaan itseäni, kun olen naisen vaatteissa se kiihottaa minua ja tuntuu mukavalta .
        Katselen kuviani ,näytän melkolailla tyylikkäältä niissä jakkupuvussa korkkareissa tai mekko ylläni jne ,,
        Kuvaaminen on minusta ihanaa ,saan olla nainen ja poseerata naisellisena eleganttina edustavan näköisenä,
        Sukupuolen vaihtoa en harkitse , olisi melkoinen operaatio ja järkytys sukulaisille. puuhailen salaa näitä
        asioita .hyvää kesää kaikille Eija K

• mhkmbnj
        Eija K kirjoitti:

,,,Usein myös kuvittelen olevani bi tai lesbo naisen kanssa ,hyväilemme toisiamme ja suutelemme kiihkeästi
        sitten kietoudumme toisiime ja hyväilymme muuttuu intiimeiksi ,,,ja kiihoitumme ,,hyväiymme muuttuvat yhä kiihkeämmiksi ja ,,no arvaatkin varmaan ,,,,Kuvitemissani astelen milloin missäkin korkeilla koroillani tai kumisaappaillani .Oikeasti en haluaisi seksiä miehen kanssa ,mutta kun olen naisen roolissa niin ,,
        Toisinaan valokuvaan itseäni, kun olen naisen vaatteissa se kiihottaa minua ja tuntuu mukavalta .
        Katselen kuviani ,näytän melkolailla tyylikkäältä niissä jakkupuvussa korkkareissa tai mekko ylläni jne ,,
        Kuvaaminen on minusta ihanaa ,saan olla nainen ja poseerata naisellisena eleganttina edustavan näköisenä,
        Sukupuolen vaihtoa en harkitse , olisi melkoinen operaatio ja järkytys sukulaisille. puuhailen salaa näitä
        asioita .hyvää kesää kaikille Eija K

Fetissikamaa - väärä osasto!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4903
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      659
      4088
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2281
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2047
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1848
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1686
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1431
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1198
    9. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94
      1134
    10. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      87