Oletteko Yhtään Ajatelleet Vanhenemistanne Mitä Sitten Kun Te Vanhenette Ettekä Pärjää Kotonanne??? Niin Kuka Teitä Sitten Hoitaa Ja Minne Sitten Menette Vuodeosastolle Ei Pääse Eikä Ole Vanhustaloa/Palvelutaloa Maskussa Ajatellen Vanhenemistanne Eikä Masku Tee Asian Hyväksi Mitään Että Mites Sitten Tehdään Kun On Liian Myöhäistä??? No Kyllä Minua Ainakin Huolestuttaa Asiat Todellakin Koska Kyllä Vanhuksillakin Oikeus Tasapainoiseen Elämään Niin Että On Joku Paikka Missä Voi Asua Turvallisesti Niin Että Joku Auttaa Kun Emme itse Enään Selviä
Herätkää
4
190
Vastaukset
- En Enää
Pärjää Kotonani Niin Seuraa Lopullinen Ratkaisu.
- Alkanut
Ajatella Asiaa Niin Että Päätä Kivistää. Auttaakohan?
- Takaisin kouluun
ei ole liian myöhäistä mennä uudelleen koulun penkille opettelemaan oikeinkirjoitusta. Suomen kielessä ei KAIKKIA sanoja kirjoiteta isolla kirjaimella, ei edes substantiiveja niin kuin esim. saksan kielessä tehdään. Tämän kun teet niin jää ehkä vanhenemisen ajattelu ennen aikojaan pikkuisen vähemmälle.
- Nuori vielä
Varmaan vanhusten annetaan kuolla tulevaisuudessa ilman hoitoa ja huolenpitoa.Ei eliitti välitä miten tavalliset kansalaiset vanhenee.Ne vaan ajattelee,että saavat itselleen rahaa ja,joku nuolee heidän perseet.
Tämä maa on huonossa jamassa ja kaikkea ei kerrota uutisissa.Ei ainakaan isojen medioiden uutisissa.
Ainakin,jos mun mummo ja kaksi pappaa olisi elossa.Niin ne ei kyllä pitäisi yhtään,että me ollaan koko kusetus EU:ssa.
Meidän politiikot ei välitä yhtään mistään muusta kuin rahasta ja vallasta ja tavalliset kansalaiset joihin kuuluu vanhuksia on sivu seikka heille.Ei ole enään Suomi neitoa olemassa.Se on EU "Suomi".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305740- 345203
- 292954
- 342424
- 372108
- 152058
- 351842
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351594