Hainanin sää kesällä

Sataako?

Hei!

Osaisiko joku kertoa millainen sää Hainanilla on kesällä (kesä-heinäkuussa)? Silloinhan on sadekausi ja ilmeisesti low season -aika, mutta käyvätkö aurinkolomailijat saarella myös silloin? Lämmintä ilmeisesti on, mutta kuinka paljon sataa? Jostain netistä löysin tiedon, että kesällä olisi peräti 16 sadepäivää/kuukausi. Sataako siis melkein joka päivä, ja ovatko sateet lyhyitä kuuroja vai jatkuvaa koko päivän kestävää sadetta?

4

411

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aiskis
      • Sataako?

Löysin itsekin tuon, mutta ongelma on se, että sademäärä millimetreissä ei oikeastaan kerro minulle mitään siitä miten paljon saarella sataa ja miten usein. Ehkä jollekin enemmän meteorologiasta tietävälle sitten... Toivoinkin lähinnä omakohtaisia kokemuksia, esim. kuinka monena päivänä loman aikana satoi ja miten paljon. Kiitos kuitenkin! :)

• Hainan

Olin 2007 ja 2008 Heinäkuussa Hainanilla heinäkuun alusta puoleenväliin kuuta ja kummallakaan kerralla ei satanut pisasran pisaraa, Venäläisiä oli jonkin verran, kuuma oli 30 astetta ja ylikin, mutta ei haitannut.
      Ihana paikka. 2009 heinakuussa olimme Pekingissä ja ensi kesänä Honkongiin haluan nähdä eri paikkoja Kiinasta, mutta Hainanille ja Sanyan kaupunkiin ikävöin aina.

• Sataako?

Mukavaa, että jollain oli omakohtaista kokemusta! Kiitos todella paljon. Eihän sitä tietysti etukäteen voi tietää, millainen sää/sadetilanne tänä kesänä tulee olemaan, mutta kertomasi kyllä rauhoitti mieltä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6983
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2716
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2028
    Aihe