Olen huomannut tässä kuukauden mittaan, kun seksielämä on taas aktivoitunut, että taidan kärsiä kuivista limakalvoista. Alkuun tuli seksin jälkeen pientä kirvelyä ja poltetta, virtsaamisongelmia, limakalvot punoittaa..
Virtsatieinfektio ja sukupuolitaudit negatiivisia. Nyt seksin jälkeinen kirvely on helpottanut, kun olen käyttänyt monta kertaa päivässä ceridal-öljyä. Limakalvot kuitenkin punoittavat ja nyt mukaan on tullut kutinaa. Kutinaa esiintyy erityisesti emättimen aukolla, sisempien häpyhuulien juurella ja vähän peräaukon seudulla. Kutina ei ole koko aikaista, tunnen sen lähinnä aamuisin ja iltaisin. ´Vuosia sitten minulla on ollut hiivatulehduksia ja silloin kutina oli -aivan sietämätöntä-! Tämä ei ole niin voimakasta. Valkovuotoa on (kuukautisten jälkeinen viikko), se jättää pikkarit vähän valkoiseksi, mutta mielestäni se ei ole mitenkään kokkareista. Voiko kyse olla lievästä hiivasta silti vai liittyykö kutina vain kuiviin limakalvoihin?
Ajattelin huomenna soittaa aikaa kuitenkin papa-kokeisiin.
kutina emättimen suulla
7
9266
Vastaukset
- Toinenihmettelijä
Meinasin avata samankaltaisen keskustelun mutta kommaan tähän; itsellänikin on ilmennyt kutinaa emättimen aukolla lähinnä, eikä se ole jatkuvaa kutinaa vaan ilmenee sillon tällön (useinmiten illalla). Kutina alkoi pari päivää yhdynnän jälkeen, ja mietin että onko siitä seurannut jotain joka saa kutinan aikaa, hiivaksi sitä en usko sillä valkovuotoa ei juurikaan ole eikä kipuja. Vai voiko asia olla niin yksinkertainen että sheivatut häpykarvat jotka kasvavat takaisin ärsyttävät jollain tapaa emättimen "pintaa" ja aiheuttaa kutina ärtymyksen?
- kutiseva
siis löytyy, samat on "oireet". Itse olen vain lyhentänyt häpykarvoja uloimmilta häppäreiltä ja niiden sisäpuolelta, mutta bikinirajaa/häpykumpua sheivatessa olen huomannut, että jos sheivausvaahtoa joutuu vähänkin intiimialueelle, niin alue vähän ärtyy. Kutinan olen huomannut tulevan myös, jos mieheni käyttää sormiaan sisälläni.. Jos hän hiveltelee vain klitorista niin ei ongelmaa, mutta muuten alkaa kyllä paikat hivenen kutisemaan. Liekkö sitten sillä tapaa jotain ylimääräisiä bakteereja..ja tähän kun yhdistää vielä kuivat limakalvot.
Mutta mietin, että voisiko hiiva muka olla noin vähäoireinen? Olisikohan esim. emättimen maitohappokapseleista apua? - .....
kutiseva kirjoitti:
siis löytyy, samat on "oireet". Itse olen vain lyhentänyt häpykarvoja uloimmilta häppäreiltä ja niiden sisäpuolelta, mutta bikinirajaa/häpykumpua sheivatessa olen huomannut, että jos sheivausvaahtoa joutuu vähänkin intiimialueelle, niin alue vähän ärtyy. Kutinan olen huomannut tulevan myös, jos mieheni käyttää sormiaan sisälläni.. Jos hän hiveltelee vain klitorista niin ei ongelmaa, mutta muuten alkaa kyllä paikat hivenen kutisemaan. Liekkö sitten sillä tapaa jotain ylimääräisiä bakteereja..ja tähän kun yhdistää vielä kuivat limakalvot.
Mutta mietin, että voisiko hiiva muka olla noin vähäoireinen? Olisikohan esim. emättimen maitohappokapseleista apua?Minulla kans ollut samantapaisia oireita. Sheivasin posliiniksi tuossa jokin aika sitten ja olin yhdynnässä muutama päivä sitten. Sen jälkeen erityisesti iltaisin on ollut todella inhottavaa kutinaa ja valkovuotoa. Mietin, että onkohan tämä hiivatulehdusta, kun ei ole aikaisemmin ollut sitä ennen?
Todella inhottava vaiva, mutta jos huomenna menisi heti aamusta apteekkiin ja kokeilisi jos canesten auttaisi. Ei ainakaan ehdi lääkärillä käymään, koska lomakin alkaa huomenna ja olisi viikon reissu edessä. Jos tämä vaiva ei canestenilla lähde pois, niin sitten voisi varata ajan lääkärille tarkastukseen. - 23456
..... kirjoitti:
Minulla kans ollut samantapaisia oireita. Sheivasin posliiniksi tuossa jokin aika sitten ja olin yhdynnässä muutama päivä sitten. Sen jälkeen erityisesti iltaisin on ollut todella inhottavaa kutinaa ja valkovuotoa. Mietin, että onkohan tämä hiivatulehdusta, kun ei ole aikaisemmin ollut sitä ennen?
Todella inhottava vaiva, mutta jos huomenna menisi heti aamusta apteekkiin ja kokeilisi jos canesten auttaisi. Ei ainakaan ehdi lääkärillä käymään, koska lomakin alkaa huomenna ja olisi viikon reissu edessä. Jos tämä vaiva ei canestenilla lähde pois, niin sitten voisi varata ajan lääkärille tarkastukseen.on todella häiritsevää ja "kokoaikaista" ja valkovuotokin normaalista poikkeavaa, hiiva voi olla kyseessä. kokeile esim. canesten emätinkapseleita ja voidetta.
- Ihmettelijä
Hei!
Aivan samanlaiset oireet. kaikki mahdolliset testit käyty läpi ja kaikki negatiiviset. Kuukautisten jälkeisenä viikkona ei voi edes oikein kuvitella yhdyntää. Vuoto on niin runsasta. Ja välillä jopa kokkareista. Mutta mikään testi ei näytä positiivista. Todella ilkeä ja ja elämää rajoittava vaiva. Toki tämänkin kanssa oppii elämään. Mutta jos neuvoja, otan mielelläni vastaan. - Karvapillunainen54v
Ettei ole teillä kaikilla vain satiaisia ja tai kihomatoja? Miski muuten ajatte karvat pois? Nehän suojaavat kutinoilta ja ovat kauniit seppeleet vulvan ympärillä ja päällä. En ymmärrä tuota posliini intoa. Minulla on pehkoni tallella ja muutamat mikeheni pitävät näystä ja kokemuksista, nuolevat mielellään pimpsaani ja nusivatten kunnolla ko kiihottuvat kovasti karvoistani.
- Poslarityttö 19v
Äh, miten vanhan aikaista! Mun poikakaverini, pari kolme, ovat kyllästyneet ajat sitten sylkemään karvoja suustaan nuolemisen välillä, siksi olen poslarityttö!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533482
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253474No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151409Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501159Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007