On tullut aika julkistaa vanha suomalainen sotilastaito joka on kulkenut suvussamme 1100-luvulta lähtien. Tarkoitus olisi järjestää aiheesta seminaari jos tarpeeksi kiinnostuneita löytyy. Kyseessä on erittäin laaja-alainen taisteluoppi joka sisältää aseettoman ja aseellisen kamppailun ja henkiparannusta.
Itse olen kyseiseen lajiin saanut oppini kolmelta sukulaismieheltä jotka ovat suvun viimeiset suurmestarit. Kaksi heistä on jo edesmennyt ja kolmannen lähtö varmaan koittaa lähivuosina. Joten nyt on aika jakaa tietoa sellaisille jotka sen ansaitsevat. Itse olen harjoitellut nyt 30 vuoden ajan keskimäärin 5 tuntia päivässä.
Mikäli tarpeeksi kiinnostuneita löytyy, järjestän seminaarin ja jaan tiedon ja taidot eteenpäin. Tosin ihan kuka tahansa ei pääse tiedosta osalliseksi, pitää osoittaa olevansa sen arvoinen. Yhtään satua tai sananpartta kyseinen laji ei sisällä.
Löytyy sitä tietoa useammastakin suvusta tässä maassa kun osaa etsiä.
Ilmoittautumisia otetaan vastaan.
Vanha suomalainen kamppailutaito
Viimeinen Mestari
2
675
Vastaukset
- miggeri
Kerotko lisää lajistasi?
- EiNaurata
Kun provotkin näin huonoja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323918
- 453300
- 402909
- 162672
- 372228
- 162176
- 412123
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482057- 392000