S24-keskustelupalstalla on seisonut viikkokausia aloitus "Yle on lopetettava". Ei sitä tarvitse lopettaa. Se voidaan viedä pörssiin. Tai se voidaan myydä globaalille broadcastingcorpurationille soittamaan metrimusiikkia, mainoksia ja viihdyttäviä sotasarjoja. Se saisi osan rahoitustaan yhteistyökumppaneilta, ohjelmantilaajilta, kaapelifirmoilta mainostoimistoilta, musakintuottajilta ja muilta. Nimi joudutaan vaihtamaan, koska nykyinen nimi ei myy. Sonera on varattu. Mikä vetoaisi maailmanlaajan markkinan asiakkaisiin? Radio,.. yksinkertaisuus.., asiakaslähtöisyys...hm, Tässä se on; RAMERA! Yhteistyökumppani-sana myös on siansaksaa. Kukaan ei sitä ymmärrä. Uusi sana voisi olla POKA.
New Brave World?
2
464
Vastaukset
- pitkästä aikaa.
Tellussa oli toinen toistaan lapsellisimpia pätkiä, huippuna Clone War- animaatio. Jäyheän näköiset kloonisankarit ajelivat mopoilla keskellä koti-romutarhaa, ja tuliset miekat sähähtelivät. Pienen vuoren kokoiset kopterit ja panssarivaunut olivat oudon tehottomia Heh! Tykillä muka voi ampua ihmistä, ja teippi päälle.
Mistä minulle tulikaan se käsitys, että keskustelupalstoilla ja erilaisissa muukalaislegioonissa, esim Afganistanissa, on nuoria kloonitaistelijoita yksi tai kaksi. Ovat niin sisäistäneet tämän moposankarimaailman, ja soveltaneet sen aikuisempina vuosinaan. Heh2!
Tässä animaatiossa suloiset kloonilapset piipittivät lapsen suloisella äänellä ja halailivat jäyhän jäyhiä kloonisotureita, saman oloisia kuin karu John Wayne lännenfilmeissä.
Kaikkein sankarimaisin samaistumisen kohde sanoi: minun perheeni on muualla. Ei jäänyt halailemaan. Perheen kai sai käsittää romuttuneiksi sotilastovereiksi. Lopuksi sankarisoturi pyyhälti mopolla ruostepilveen, ei kuitenkaan hoplannut kuten Zorro. Chaplinimainen poistuminen! Heh3!
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717