onkos 27.10 syntyneitä skorpioneja jotka harrastaa "täällä ravaamista"? =)
27.10 syntyneitä??
13
2229
Vastaukset
- Dionysos
On, on, loistava päivä syntyä. ;)
- SkorpioniN
Aivan loistava päivä syntyä.. ;)
Hyvä me ;) - juu
SkorpioniN kirjoitti:
Aivan loistava päivä syntyä.. ;)
Hyvä me ;)juu juu juuri niin aivan!!!
:) - cata
juu kirjoitti:
juu juu juuri niin aivan!!!
:)minäkin olen silloin syntynyt! Jee!
- Honey B
Ihana kuulla,että meitä on muitakin.Nousevalla merkillä on merkitystä,mutta pitää muistaa,että 27.10. syntynyt on vaaka-skorpioni.Näitä meidän kaltaisa ns. välimerkkejä on muutamia.Vähän!
t.Honey B - scorpiowoman
Paras päivä koko vuodella, 27.10! :)
- unbreakable
Olen kanssa syntynyt 27.10!!! Hassua että meitä on näin monta. :) Tohon, että oltais vaakaskorpioneja pitää kyllä sanoa, että mä oon ainakin ihan täys skorpioni, skorpionimpaa ihmistä on vaikea löytää! x)
- minä
unbreakable kirjoitti:
Olen kanssa syntynyt 27.10!!! Hassua että meitä on näin monta. :) Tohon, että oltais vaakaskorpioneja pitää kyllä sanoa, että mä oon ainakin ihan täys skorpioni, skorpionimpaa ihmistä on vaikea löytää! x)
mä oon kans tosi skorppari... =) mut onks kukan tietoinen siitä et kelly osbourne (mun idoli) on kans syntyny samana päivänä ku mä...(tai siis me..) tosin se taitaa olla vuoden tai pari mua vanhempi... =) (mä oon 86) viel semmosta kysyisin että millasta musaa te kuuntelette?
- unbreakable
minä kirjoitti:
mä oon kans tosi skorppari... =) mut onks kukan tietoinen siitä et kelly osbourne (mun idoli) on kans syntyny samana päivänä ku mä...(tai siis me..) tosin se taitaa olla vuoden tai pari mua vanhempi... =) (mä oon 86) viel semmosta kysyisin että millasta musaa te kuuntelette?
Mä en tienny, että Kelly Osbourne on syntyny silloin! Sen mä tiesin, että muistaakseni Julia Roberts on syntyny 28.10. Mun musiikkimaku on tosi laaja, melkein kaikki menee! Tällä hetkellä tykkään eniten Christina Aguilerasta ja 3 doors downista Yöstä.
- 27.10
Täällä kans 27.10 syntynyt!!
- Anonyymi
Joo ja vuosimallia -77. Ja jotenkin aina palaan etsimään vastauksia elämäni/mieleni ongelmiin täältä. Miksi?
- Anonyymi
Mä oon syntyny 27.10 2007 :D
- Anonyymi
Täällä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225054- 244171
- 272401
- 342214
- 371978
- 151878
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191577- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201209Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101144