Skannaus ei onnistu..

canono

Voisiko joku joka osaa ensinnäkin vähän paremmin englantia kuin mitä itse osaan, auttaa pienessä ongelmassa. Nimittäin skannaaminen ei näytä onnistuvan sitten millään, vaikka orig. skannerin ohjelmisto on koneella ja kaiken pitäisi siis toimia. Kun klikkaan ruudun SCAN-"nappulaa", tulee tuollainen ilmoitus kuin "Specifies the program where the scanned image is transferred",,eli jotainhan se herjaa siihen suuntaan että pitäisi olla tiedossa ohjelma/sovellus, johon tuo kuva lähetetään, mutta MITEN tuo valinta sitten tehdään, ja mihin nuo skannatut kuvat sitten kannattaisi tallettaa ?..Se olisi nyt se "hotspotti" tässä ongelmassa. Käyttöjärjestelmä on Windows Vista Home Premiun ja tuo kuvaskanneri Canon CanoScan N 767U ja käytössä siis skannerin alkuperäinen skannausohjelma. Kiitän etukäteen hyvistä vinkeistä/neuvoista.

3

1002

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sieltä scannerin

ohjelmistosta joku muu scannaustapa.
      Nyt on valittuna sellainen että tulos yritetään tuputtaa jollekin
      jatkokäsittelyohjelmalle.
      Sieltä löytyy kyllä metodi että tulokset menee suoraan tiedostoksi
      tai printterille.

• canono

Noniin, nyt sain edellisen ongelman poistettua(?) kun asensin koko skannerin uusiksi. Nyt kuitenkin "valittaa" uutta ongelmaa,eli viestinä tälläkertaa on "Unable to open TWAIN server". Eli nähtävästi sopivaa ajuriako (ehkä) ei sitten tälläkertaa liene koneella ?

• ;;;;;

Skannaaminen ei onnistu, tiedonsiirto loppuu maximissaan 15:ta prosenttiin, aiemmin onnistui kokonaan, nyt ei, loppuu kesken. Siis kerran olen tarvinnut skannata lomakkeen tulostimelta koneelle, jolloin se onnistui, skannaan painttia apuna käyttäen, muuta konstia en tiedäkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7034
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3958
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3367
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2163
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2117
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2068
    Aihe