Rintakivut

vv 55

ja vaihdev. Vaihkareihin kuuluu rintakipuja sen tiedän. Minulla oli tuossa usean viikon jakso kun v v :t jyräsi oikein todella voimalla. Siinä sivussa minulla oli voimakkaita rintakipuja, varsinkin juuri sydämmen kohdalla. Ramppasin sydänfilmeissä ja muutenkin tutkittiin kaikinpuolin, eikä mitään löytynyt. Olen ahdistunut ja kovin tuskainen kun pelkään että pumppu pettää. Ne kivut on sellaisia pistäviä ja tuntuvat sydäalassa. Voi tietysti johtua vaikka keuhkoistakin. Onko muita jolla vaihkareiden kovimmillaan jyrätessä on voimakkaita rintatuntemuksia.Minulla rupeaa olemaan ihan epätoivoinen olo näiden v v vuosien takia.

3

2362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vuosimalli-55

Olikos ne sulla myös sellaisia, ettei pystynyt kunnolla hengittämään, vaan piti yrittää ihan kevyesti hengittää pieniä eriä kerrallaan? Viimeksi mulla oli sellaista rintakipua pari viikkoa sitten yöllä ja itselläni kävi myös mielessä sydäkohtaus. Sydämestäni ei kuitenkaan ole mitään vikaa löydetty ja muutkin arvot ok. Voisi se myöskin liittyä keuhkoihin ja jotenkin happivajauteen, kun se yleensä tulee yöllä.

• vv 55

kun syvään vetää henkeä niin kipu oikean puolen rinnassa kovaa. Ahdistun voimakkaasti kun tuo rintakipu on kovimmillaan. Pelkään koko ajan milloin pumppu pettää. Menen pian sydämmenrasituskokeeseen ja sitten tutkitaan onko esim sepelvaltimotauti tms. Eilen ei koskenut rintaan ja lenkkeilin onnesta soikeena. Nyt heräsin ja taas on voimakas rintakipu. Rupeaa ihan pelottamaan josko tässä on lähtö edessä. Toivon että oireet kuuluisivat vaihdevuosiin ja poistuisivat joskus.

• Outsa440

Tiezen oireyhtymältä kuulostaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5164
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4358
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2471
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2254
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1597
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1531
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1257
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe