Vyöhyketerapiaa vauvalle

Niiksuneiti

Missä Järvenpäässä saa vauvalle vyöhyketerapiaa?

17

1584

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • masupipi
    • Älä käytä uskomushoi

Toivottavasti ei mistään. Hieronta kosketuksena toki rauhoittaa. Mutta vyöhyketerapia kuuluu uskomushoitoihin. Sillä ei ole todettu tieteellisissä tutkimuksissa mitään vaikutuksia.

• Apua sain

Kuule, vyöhyketerapia on yli 5000 vuotta vanha juttu, jota on käytetty ihmisen hoitamiseen, eikä tieteellisistä tutkimuksista ollut vielä sillon tietoakaan. Omasta kokemuksesta voin kertoa, etten pelkästään uskomalla saanut ongelmiini helpotusta, vaan siinä oli vyöhyketerapialla suuri osuus, joka ei pois sulje sitä, että itse pitää olla aktiivinen oman hyvinvoinnin ylläpidosta. Käy kokeilemassa ja kuuntele miten kehosi reagoi.

• 18 + 15
        Apua sain kirjoitti:

Kuule, vyöhyketerapia on yli 5000 vuotta vanha juttu, jota on käytetty ihmisen hoitamiseen, eikä tieteellisistä tutkimuksista ollut vielä sillon tietoakaan. Omasta kokemuksesta voin kertoa, etten pelkästään uskomalla saanut ongelmiini helpotusta, vaan siinä oli vyöhyketerapialla suuri osuus, joka ei pois sulje sitä, että itse pitää olla aktiivinen oman hyvinvoinnin ylläpidosta. Käy kokeilemassa ja kuuntele miten kehosi reagoi.

"Kuule, vyöhyketerapia on yli 5000 vuotta vanha juttu, jota on käytetty ihmisen hoitamiseen, eikä tieteellisistä tutkimuksista ollut vielä sillon tietoakaan."

Huuhaa mikä huuhaa!

Ei hoito saa mitään ekstra auktoriteettia siitä että sitä on ollut tarjolla vaikka kuinka monta tuhatta vuotta.

Kun ei ole mitään näyttöä siitä, että noita "vyöhykkeitä" olisi olemassa, niin voi turvallisesti väittää tuota "hoitoa" huuhaaksi!

Itse kannan mielummin rahani sellaiselle, joka antaa ihan kunnon hierontaa.

• northshore

vauva tuskin "uskoo" yhteen hoitoon enemmän kuin toiseen. Toivottavasti koliikkivauvalle löytyi apua!
      onko kenelläkään kokemusta Hoitola Petuniasta? Sekin tarjoaa vyöhyketerapiaa.

• jenni,

Minulla ei ole kokemusta vauvan vyöhyketerapiasta, mutta itse olen siellä käynyt. Suosittelen!

• Anonyymi
        jenni, kirjoitti:

Minulla ei ole kokemusta vauvan vyöhyketerapiasta, mutta itse olen siellä käynyt. Suosittelen!

Vaikkei mitään vyöhykkeitä ole edes löydetty...

No, itseään saa tietenkin höynäyttää, jos ei muuhun pysty.

• Äiti ja vauva -11

Me on saatu vyöhyketerapiasta apua pahaan koliikkiin, jo muutama hoitokerta auttoi ja elämä rauhoittui suuresti! Vyöhyketerapeutti kertoi että joku hermo on vauvoilla usein jumissa ja aiheuttaa paljon vaivoja ja se saadaan vyöhyketerapialla helposti vapautettua ja näin kivut poistuu. Itse käytiin Tuusulassa (Vaunukangas) tosi hyvällä terapeutilla, vastaanotto on hänellä kotona ja erikoistunut ymmärtääkseni juuri vauvojen ja lasten hoitoon. Suosittelen ehdottomasti vyöhyketerapiaa!

• 11 + 12

"...joku hermo on vauvoilla usein jumissa...

Voi pyhä sylvi mitä potaskaa tuo sun 'terapeutti' sönkkää!

Tuo on niitten normisanasotkua johon sitten pahaa-aavistamaton alan 'amatööri' haksahtaa.

Koliikilla on kyllä taipumus loppua ihan itsestäänkin.
        Nyt kun sinun vauvasi kohdalla koliikki loppui, niin tulkitsit että jess, hoito auttoi, vaikka vaiva olisi loppunut ilman minkäänlaista 'hoitoa'.

Sikäli ymmärrän sinua kun kokeilit - vanhemina olemme todella heikoilla kun muksuillamme on jotain kipua. Mutta silti pitäisi jaksaa paneutua noihin 'hoitoja' tarjoavien juttuihin hieman syvällisemmin.

• Anonyymi
        11 + 12 kirjoitti:

"...joku hermo on vauvoilla usein jumissa...

Voi pyhä sylvi mitä potaskaa tuo sun 'terapeutti' sönkkää!

Tuo on niitten normisanasotkua johon sitten pahaa-aavistamaton alan 'amatööri' haksahtaa.

Koliikilla on kyllä taipumus loppua ihan itsestäänkin.
        Nyt kun sinun vauvasi kohdalla koliikki loppui, niin tulkitsit että jess, hoito auttoi, vaikka vaiva olisi loppunut ilman minkäänlaista 'hoitoa'.

Sikäli ymmärrän sinua kun kokeilit - vanhemina olemme todella heikoilla kun muksuillamme on jotain kipua. Mutta silti pitäisi jaksaa paneutua noihin 'hoitoja' tarjoavien juttuihin hieman syvällisemmin.

Jos itsellä ei ole kokemusta, onko pakko kommentoida?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos itsellä ei ole kokemusta, onko pakko kommentoida?

Kun nyt sattuu olemaan terveysalasta tietoa - ja jopa kykyä löytää pätevää tietoa netistä!

• auttaa

Me on kans käyty Tuusulassa Vaunukankaalla, oli tosi mukava hoitaja ja apua saatiin mahavaivoihin ja kovaan pulautteluun. Vauvalle tehtiin 4 hoitoa, ekalla kerralla hoitaja tuli kotiin mikä oli aika kätevää kun itse oli niin väsynyt. Saatiin myös hyvät ohjeet miten voidaan itse hieroa ja hoitaa vauvaa kotona. Suosittelen kyllä vauvoille vyöhyketerapiaa.

• järvenpäässä

Www.kehohuoltamo.fi

• 18 + 15
        järvenpäässä kirjoitti:

Www.kehohuoltamo.fi

Melkoisia mainospläjäytyksiä;-))

• Petra_82

Tuusulan vyöhyketerapeuttia suosittelen lämpimästi minäkin. Löysin hänet tämän ketjun perusteella ja oltiin todella tyytyväisiä. Yhteystiedot löytyy muuten: elonaskel.fi

• 11 + 12

Ihan normihumpuukia siellä tarjoavat!

Jos ei parempaa ymmärrä niin sinne vaan! Kyllä rahasi sinne kelpaavat.

• Anonyymi
        11 + 12 kirjoitti:

Ihan normihumpuukia siellä tarjoavat!

Jos ei parempaa ymmärrä niin sinne vaan! Kyllä rahasi sinne kelpaavat.

Hierotuksi tuleminen on rentoutavaa, kyllä!

Mutta eihän noita 'vyöhykkeitä' kukaan ole kyennyt esittämään...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5324
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4508
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2631
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2294
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2038
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1968
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1627
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1561
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1307
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1224
    Aihe