...ja en kertakaikkiaan voi käsittää miksi fundamentalistit ja Frankensteinin hirviön ruoasta paasaavat voivat faktojen edessä vielä taistella geeniruokaa vastaan. Antakaamme tieteelle mahdollisuudet kehittää entistä kestävämpiä ja laadukkaimpia tuotteita vieläpä luontoa säästäen. Kaikki tuki geeniruoalle.
http://personal.inet.fi/atk/tilasto
Kasveja on aina jalostettu...
5
1017
Vastaukset
- hafaga
ammu itsesi
- Ei Kiitos Luomulle!
Valiettavasti tuo on aika tyypillistä luomunsyöjän argumentaatiota.
- Ei Kiitos Luomulle!
Kannattaa tukea geeniruokaa myös siksi, että se on suorastaan elinehto ihmiskunnan enemmistölle. Etenkin yhdistettynä muuhun nykyaikaiseen tekniikkaan ihmiskunnalla on nyt mahdollisuus jättää nälkä kertakaikkiaan historiaan.
- Se on pihvi
tulee saada sitä mitä se haluaa ;)
Itse kiitos kasvatan luomua ja syön myös.- gm
Ihmiskunta on kautta aikojen käyttänyt jalostusta (=geenimuuntelua) hyväkseen, ainoa muutos aikaisempaan on on muuntelun nopeus. Tämän testaaaminen täytyy pitää hallussa tai saadaan aika nopeasti markkinoille vaikkapa väärää proteiinin kätisyyttä omaavia tuotteita...(huom, tämä oli sitten vitsi!)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748