eli läppärissäni on semmonen vika ilmestynyt sen jälkeen kun löysin yhden troijalaisen koneeltani. En mene ihan varmaks sanomaan että johtuuko se siitä troijalaisesta jonka olen jo poistanut, mutta semmonen vika on että kun yritän avata levyasemia, niitä ei pysty normaalisti kaksoisnapautuksella avaamaan. Näyttöön ilmestyy open with -laatikko antaen adobe readerista wordpadiin joukon sovelluksia jolla avata c tai d asema. Asemien avaaminen kyllä onnistuu hiiren oikealla näppäimellä ja explore valitsemalla mutta tekisi mieli korjata tämä vika tästä koneesta. Osaisko joku antaa mitään neuvoja tähän. Kiitän
Mikähän vikana
2
217
Vastaukset
- -Virus-
Kansion asetuksista voi valita haluaako avata kaksoisklikkauksella, vai pelkällä klikkauksella.
En muista suomalaisia nimiä, mutta
Start--- > Settings---> Control Panel --> Folder Options ---> [Click items as follows]- alottaja
kyllä se toimii kun koittaa avata normaaleja kansiota mutta itse onglema pysyy. C tai D aseman avaaminen ei edelleenkään onnistu normaalisti vaikka kokeilis yhellä tai kaksoisnapautuksella tai hiiren oikea open. Jokaisella kerralla se heittää sen avaa sovelluksessa -laatikon. Hiiren oikea explore niin kyllä se sitten avaa. Saiskohan sitä kansion asetuksista korjattua mitenkään, folder options -> file types -> drivers -> open with ja tälle koittaa jotain tehdä... mulla ei oo kyllä mitään hajua miten korjata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225234- 254398
- 282541
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194