Kakka Hätä!

hitsin pimpulat

Söin eilen parmesaanisipuleita ja sillejä, minulle iski kauhea kakka hätä, onko olemassa loitsuja jolla kakkakuulat pysyisivät visusti pyllyn sisällä. Olen myös huomannun tämän jälkeen oudon reiän emättimessäni, josta tulee ulostetta, joka näyttää ruosteelta mutta on sammalen vihreää. Katsoessani tuotoksessa olevia satiaisia pöntössä, sain hirveän hyperventilaatiokohtauksen, jonka jälkeen koirani antoi minulle tekohengitystä. mummoni tuli juuri kylään ja oli käynyt keräämässä parsakaaleja pellolta, hän kertoi parsakaalien auttavan jos niitä tungetaan emättimeen, erite emättimestä on nyt olutta, ja isäni ja kaikki veljeni ja naapuri haluavat aina tulla nuolemaan minua, en kestä tätä enää, auttakaa! Kakka se on korvassakin

2

420

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poramies

Akkuporakoneella survaiset vähän sinne jossa on alkoholilla kostutettu rätti, niin kyllä pitäis auttaa : ) desinfioi kaiken epähygieenisen. loitsuna voit käyttää fairy pullon takana olevia tekstejä :)

• pienlapsjezuzyeahmm

Siis toi on niin tärkeetä kun kerrot meille tän! oon 12-v pojankulli ja sain äitiltä viime jouluna piiskaa ruusunmarjakepukalla, päätin sitten ottaa tän kepin itelleni ja isän siis ihan outoo! ja veistää siitä kakkosnelosen. mut sit se vasara muuttukin yks päivä visa-kortiks ja aloin miettii et wtf!!!!!!!!!!! sit toinen aika samankaltanen sattu ruuan suhteen yks pävä kaks päivää sit yhtenä päivänä, mummo oli just tehny päänsärkycvitamiini lutkukeittoo ja siskon kaa syötiin sitä kun ne kaikki hävis yhtäkkii jonneki !! ! siis oltiin sillee mitä! sit löysin äitin silmäripsi pois ottajan yks kerta sieltä ku ne hävis ja työnsin sen vahingos siskon keittoon! sisko se sit lätki sen turpaansa vahingossa ja yrjös puol tuntii1 sit ku menin kattoo miks se yrjöö niin pitkään nii huomasin mummon ja äitin siellä sankossa huutamassa! sit koira toi lompakon sinne altaaseen ja äiti hukku. oon miettiny tätä joka ilta enne hampaanpesuu ja aina meinaa lentää lepakko ohtaan ku laitan tyynyn pään päälle!! auttakaa mua!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5164
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4348
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2461
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2244
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1587
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1521
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1247
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe