Onko mitään tietoo miten ps3 network tilin saa poistettua netistä.
Pikaisia vastauksia!
Ps3 tilin poistaminen
9
4823
Vastaukset
- Ps1000
Netistä en oo varma mutta konsolista sen kun poistat vaan ja teet uuden.
Ohjeissahan siitä taidetaan puhua. - Helppikääs?
Mulla on sama ongelma kun haluaisin tehdä uuden psn-tilin, niin se ei onnistu koska yhdellä gmaililla voi olla vain yksi psn-tili ja kai mun nyt täytyisi saada toi vanha tili poistettua että saisin uuden tilin tilalle vai?
- asdf dtr
Tee kuules uus gmaili ni voit sitte tehä uuden accon, itellä monta eri sähköpostia, ni ei tarvi niist huolehtii :P
- HEHEHEH
asdf dtr kirjoitti:
Tee kuules uus gmaili ni voit sitte tehä uuden accon, itellä monta eri sähköpostia, ni ei tarvi niist huolehtii :P
sama
- ygbuhyolij
Ei se valitettavasti onnistu. Saman haluan sanoa kaikille ettei tarvitse kysellä.
- testattu on
fi-hotline@nordiskfilm.com
elikkä tuonne lähettää vaan s-postia, että haluaa sulkea ps network tilin... itse laitoin tilin tietot mukaan ekaan s-postiin.. s-p-osote, salasana, nimi...
meni pari päivää nii tili suljettiin no problemo! tuos vielä vähä lisätietoo..
http://faq.en.playstation.com/app/answers/detail/a_id/842/session/L3RpbWUvMTM1NjkxNDY0Ny9zaWQva2lRU3c0Zmw=/locale/fi_FI/- Poisto vai muutos?
Menetitkö kaikki pelisi vai pystyitkö siis muuttamaan tilinimeäsi?
- tosi on
siis ihan kaikki lähtee pois! annoin pleikkarin veljelleni, joka ei vielä verkossa pelaile mitää, joten en tarvinnut tunnuksia enään...
- tonttutolvana
mihinkäs se sähköposti lähetetään ja poistaako se vain tiliin liittyvät tiedot? ei tee konsolille mitään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod285702- 335100
- 292924
- 342414
- 372098
- 152048
- 281730
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351579