elikkä siis dabbo-hotelli on taas auennut elikkä 5000kolea alussa omistaja cheek
plussat ja miinukset
auki
hamachiton
puolet suomeks
-ei customeita
osoite dabbo-hotelli.webs.com
dabbo-hotelli.webs.com ei hama
cheek234
4
532
Vastaukset
- TIMBLIN
MILLLOIN SE ON AUKI KUN EI MUL AUKEE AINA ?!??!?!??!? SANO MILLON Se AINA AUKEE JA MENEE KIINNI
- cheek234
nyt ainakin no huomenna ei aukee ollenkaan mut sanoisin ark 14.00/13.00 viikonloput vaihtelee´´
- outohauskaouto
cheek234 kirjoitti:
nyt ainakin no huomenna ei aukee ollenkaan mut sanoisin ark 14.00/13.00 viikonloput vaihtelee´´
Mulle tulee joku ihme juttu mikä alkaa tämmösellä et "Terve olen Niksi-Ismo..."
- kusse88 tulee sit mu
ei toi toimi milloin toi aukee ja milloin ei aukee kerro halun olla staffi.:Dsit kusse88 tulee mun nimeks sit saatte nähä mun staffi merkin:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748