Millaista on tulla vanhaksi mieheksi? Olen pohtinut tätä öisin ja painellut eturauhaskohtaani, jottako siinä jo jotain vaivaa ilmenisi. Myös olen katsellut todella kauniita keppejä eri divareissa, niiden nupit varsinkin kiinnostavat ja jalopuuvarsi messinkikannnalla, niin kuin naisillakin on, mutta vain yksi.
Joten mitä on olla vanheneva mies? Mitä ja millaista? Olen hieman huolestunut, sillä olen vielä kovin noviisi alalla.
Vaikea kysymys
8
126
Vastaukset
ikä on kaikki.
Jokainen vanhenee tavallaan ja jokainen ei käytä kävelykeppiä.
Enemmän olen nähnyt käytettävän kävelysauvoja ja rollaattoreita mitä kävelykeppejä.
Minullakin on kävelykeppi, mikäli joskus tarvitsen. Ostin kun halvalla sain.- sartori
Siis diggaan Poirottia niin että aina kun osuu keppi silmiin (ei konkreettisesti. Huomaa mieshuumori) niin jään katselemaan sitä, koskettelemaan. Ja kun kallio on täynnä vanhoja miehiä (enemmän leskiä naisia), niin monasti heittäydyn juttusille.
Heillä on paljon juttuja ajoista joista en tiedä mitään, sekä mieletön huumori ja herrasmiesmäisyys muuhun törkyyn (sekin kiinnostaa) verrattuna.
Se on sitä kun purraan vähiä hampaita yhteen ja äristään kaikelle, samalla harotaan nyrkkejä ilmassa. :-)
- sartori
Gallen Kallela ja Joukahainen 2010?
sartori kirjoitti:
Gallen Kallela ja Joukahainen 2010?
Joo, kyllä tällaista on joskus havaittavissa. Ja kaiken maailman uutiset on pakko kahlata läpi ja äristä lisää. ja pitää tuimaa ilmettä.
Ihan innolla odotan jo noita aikoja :-)
ajallaan. Ja jokainen tietänee vanhenemisesta juuri määränsä :-)
- mms,
Juodaan viinaa!
- --------------------
Harhoja ja eturauhasvaivoja odotettavissa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197526Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista776494- 955244
- 524595
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494256- 2304159
- 444065
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283938- 583080
- 482576