Voittajan on helppo

hymyillä sekä naurahdella toisten typeryydelle. Minä julistankin itseni sekä moraaliseksi että henkiseksi voittajaksi koskien keskustelua Suomen petopelkotilanteesta. Tähän tuskin kenelläkään on vastaan sanomista. Minähän olen susianalyysissani tutkinut ja kuvaillut maalaisapinoitten järjetöntä susi- ja petokauhua. On tässä monet naurut saatu yhdessä höröttää kuvaillessani peräkylän poikien ja paskaeinareitten paniikkia. Legendaariset maakuntamatkani todistavat karulla ja armottomalla otteella nykypäivän tilannetta. Ja jälleen on uutta todistetta susianalyysini paikkansa pitävyydestä. Minä olen koko ajan ollut 100% oikeassa. Minä tiedän, mistä puhun. Tässä jälleen kerran todistetta:

http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2010/03/suomeen_on_suunnitteilla_petopuhelin_1538486.html

8

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Den0n

Tässä ote artikkelista:

Anttila kertoo Suomenmaa-lehdessä, että ihmisillä pitää olla sellainen puhelinlinja, johon voi soittaa, jos näkee suden tai karhun eikä uskalla lähteä ulos tai päästää lapsiaan koulutielle ilman kuljetusta.

'Mehtuumiehille' oiva palvelu, koska heillähän näitä pelkotiloja näyttää olevan kun tätä foorumia lueskelee :D

• sisvusta seurannut

jos meillä annetaan petopelon kehitty rauhassa niin kohta täällä ei ole yhtään sutta. Valtiovallan toimien vaikutus tässä on ensiarvoinen, vaikka kuinka kekkuloit täällä susihysteerikoill ja muilla "hauskoilla" nmimityksillä, mikäli ihmisistä tuntuu, että heidät on jätetty yksin niin suomalainen otta oikeuden helposti omiin käsiinsä. Siinä ei pelkuri nimittelyt auta, maaseudun metsästäjät pystyvät kyllä halutessaan poistamaan uhkaksi kokemansa, kuten on huomattu.
      Petopuhelin on yksi vaihtoehto saada ihmiset tuntemaan olonsa turvalliseksi, vähentäen samalla paineita salametsästykseen.

Suurena virheenä voi pitää sellaista tilannetta, että petojen suojelussa turvaudutaan pelkästään sanktioihin, siitä seuraa pelkkää petovihaa. Yhteiskunnalla on nyt hyvä tilanne osoittaa, että petojen suojelua ei tehdä ihmisten kustannuksella, vaan tarjotaan samalla petoalueiden asukkaille riittävät takeet turvallisuuden tunteeseen.
      Suomalainen ihminen ei ole koskaan ollut orja, pakottamisesta meikäläisessä yhteiskunnassa ei ole koskaan seurannut hyvää.

• mitä..

julistat ja naureksi mille haluat.
      Mitään et kuitenkaan mahda sille,jos salokylän ukko laittaa rietan kylmäksi.
      Eipä tarvitse kummoinen ennustaja olla tietääkseen,että nimittelysi ja maaseudun asukkaiden halventamisesi harventaa edelleen tätä niin ihannoimaasi riettakantaa.

Naureksitaanko yhdessä?

• kullikallekaupungist

MInä olen oikeassa, minä olen jumala. Haista jo kuule PASKA.

• eläinoikeus

Nyt sinä analyytikko vasta itsesi naurunalaiseksi teit. Ensin annoit metsästäjien kyykyttää itseäsi monta päivää, ja siitäkö johtuen ilmiselvästi sekavssa mielentilassa julistat itsesi voittajaksi jossain yksittäisessä ketjussa. Tuossa olisi nyt analyysin paikka jollekin asiantuntijalle, niin säälittävää se jo on.
      Tuollaista käytöstä voidaan olettaa tavattavan lasten hiekkalaatikolta, jossa väitellään kenen iskä on parempi. Nyt sinä kyykyty tulee tuonkin takia vaan jatkumaan, etkä raukka ymmärrä että noilla älyttömyyksilläsi vedät meidät oikeat eläinsuojelijat mukanasi lokaan.
      Voi sinua vähä-älyistä hullua.

• VAF

Olen tuossa talven kuluessa tehnyt todellista tieteellistä analyysiä tuon Kusialuslaatikon aivoituksista. Tutkimusaineistoa on ollut sen verran paljon, kuten lukijat tietävät, että mistään satunnaisotoksista ei tarvitse puhua. Loppulausuntoa ei tosin voi tällä palstalla julkaista, koska tänne pääsevät myös alaikäiset ja vajaamieliset, kuten lukijat ovat huomanneetkin. Sen verran voin kuitenkin asiaa valaista, että ei hääviltä näytä tuon Kusialuslaatikon tulevaisuus. Oikeastaan ainut käyttö tuolle kelvottomalle olisi viedä haaskaksi kairaan. Siinä säästyisi mehtuumiehiltä vaiva, kun takkuturkit kuolisivat nauruun haaskalle tullessaan.

Parasta kuitenkin koko susiasiassa on se, että tuo Kusialuslaatikko antaa varsin hyvän kuvan susien suojelijoista. Siitä seuraa suoraan se, ettei kukaan täysipäinen enää kehtaa tunnustaa olevansa susien suojelija. Toinen hyvä juttu on tietenkin se, että susikanta pienenee vauhdilla. Minäkin olen vakaasti päätänyt alkaa suojelemaan susia omalla tavallani. Jospa ehtisin suojelemaan edes muutaman, ennen kuin mehtuumiehet suojelevat ne viimeisetkin.

• Meeppä kysy

jatka vaan samaan malliin ! Ja et koskaan pääse käsittämään sitä ihmeellistä asiaa, minne hiivattiin suset vain yksinkertaisesti häviävät suomesta. Ghähähääh.
      taisi käydä niinpäin, että suset pelekää olla suomessa, ja lähtevät käläppimään täältä.

Ja sinä rätkyttäny jo niin paljon virtuaalitasolla, jota ei susetkaa hyväksy, on ne sen verran metsästäjien puolella, ja susi ymmärtää taatusti enemmän metsästäjiä, kuin sinun naurettavaa hölynpölyä, joka on TÄYSIN luonnon vastaista !

• kanssa väittely

on samanlaista kuin shakinpeluu pulun kanssa: se kaataa nappulat, paskoo laudalle ja lentää kertomaan kavereille voitosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4973
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4209
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2311
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2087
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1888
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1706
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      171
      1473
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1193
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94