Ajokortti

psl

Voiko puolan kansalainen ajaa minun autoa suomessa ja jos minkälaisella ajokortilla,

4

492

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • polakki12234321

Puolahan on EU maa joten ei ongelmaa kunhan polakilla on vaan sellainen kortti missä on tiedot englanniksi. Jos on ennen sotia hankittu ajokortti puolassa missä on puolankielinen teksti niin ei käy!!!

• psl

Nuori kaveri joka tulee lomalle, varmmaan tuore kortti.

Kiitokset.

• Elämän tiet samoillu

Se omp näet rasismi ellei saa ajjaa.Miekin jäti raktori ja osti auto,ko tuota tukipalkkiota jäip senverran.Vaikka oon Karjalaine,kuuluis ulkomaan tuet miullekki,koska emme kuulu mihinkään Suomalaisee heimokuntaa.Ellei Herrat asiaa ymmärrä,nii voiha asiaa tarkistaa Rysselistä ja ihmisoikeusjärjestöistä?Mie ja miju autoin liikuta pitki sukuloita ja Levillä ja Ounastunturia.Mie ja miu autoin ja muija takapenkillä.Se o akkojen paikka.Eivät ajjaa silloin miu puolestain.Kun antaap viellä muijalle sukkapuikot kättee niin saap kuttoo tyttäre tyttäre tyttärel sukat ja pittääp pienempää ääntä takapenkillä.Sillo mie ja miu auto voijaan puhaltaa paremp sammaa hiilee ajjaessa.Miu latassain o Irkutski tunnukset ja saan olla rauhassa maanteillä.

• psl

Kiitos sinullekin vaikken mitään kyllä ymmärtäny.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      28
      5702
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      33
      5100
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2924
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2414
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2098
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2048
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      28
      1730
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1579
    Aihe