Hei!
Minulla on ongelmia Eskyn simulaattorin kanssa. Koneen käyttöjärjestelmä on vista, joten ei ole ihme >:D. Kun yritän käynnistää ohjelman, tulee ilmoitus, että FMS.exe lakkasi toimimasta, ja yritetään etsiä ratkaisua. Mutta eniten tässä ihmetyttää se, kun tulee toinen ilmoitus: "ONGELMA KESKEYTTI OHJELMAN VIRHEETTÖMÄN TOIMINNAN. Windows sulkee ohjelman ja ilmoittaa, onko ongelmaan käytettävissä ratkaisua." Mutta mikä on ongelmana?
Tällä sivulla --> http://www.kopterit.net/index.php?topic=2047.0 oli neuvottu lataamaan d3drm.dll tiedosto, jos sellainen puutuisi. Mutta se oli minulla ennestään. Nyt olen neuvoton, joten tarvihteisin hieman apua :) .
Kiitos!
Bontz07
Esky simulaattori, ongelma
Bontz07
2
999
Vastaukset
- timball
no mulki on toi esky simulaattori. se ei toimi vistal hyvin mut heti testasin toho xp nii johan toimi:D
- toivotontoivo
hakemassa FMS:n sivuilta uusin versio kyseisestä softasta... sillä saatiin kaverin simulaattori toimimaan windows 7 kanssa... jo jos muu ei auta, niin laita toimimaan win xp yhteensopivuustilassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427155
- 323998
- 523473
- 412988
- 172766
- 372248
- 162216
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472187- 412183
- 442143