maajussi ja ei nappaa mua pätkääkään...
jouni kaikista tylsin
5
588
Vastaukset
- se mitään haittaa,
tuskinpa sinäkään niin kiinnostava seuralainen olet, kun noin ylimalkaisia kommentteja heittelet ihmisistä, joita et edes tunne mitenkään...
- jännittää
Jounia ja hänen käytöstään on kiva seurata. Mies ilmeisesti jännittää aivan sikana, ja siksi hän pitää yllä jonkinmoista teatteria puheessaan ja käytöksessään eikä pysty olemaan luonnollinen. Hän liikkuu hyvin jäykästi, tulee mieleen ala-asteen näytelmät. Puhekin alkaa kurkun selvittelyllä ja "no niin" -lausahduksella, ja sen jälkeen häneltä tulee hartaasti muotoiltu, jäykkä lause: "Mitä mieltä olet ollut tähän saakka?"
Kun vertaa Jounin käytöstä toisiin kilpailijoihin, niin eron huomaa selvästi. Toiset puhua pälättävät ja liikkuvat vapaasti kamerasta välittämättä, mutta Jouni-parka ei tiedä, miten päin hän olisi ja mitä sanoisi.- jounin inhokki
sun kanssa
- eri mieltä
Minusta on paljon mukavampi kuunnella Jounin asiallista ja tarkkaan harkittua puhetta, kun jotain niinku tiätsä sellasta mis joka vi..n välissä on semmosia niinku turhia täytesanoja tai jotain, tiätsä.
- Elleee
eri mieltä kirjoitti:
Minusta on paljon mukavampi kuunnella Jounin asiallista ja tarkkaan harkittua puhetta, kun jotain niinku tiätsä sellasta mis joka vi..n välissä on semmosia niinku turhia täytesanoja tai jotain, tiätsä.
Jouni on kaikista seksikkäin testosterinkimppu. Poikuuskin vielä tallella!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih274487Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4591327Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358981- 77893
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59820
- 228794
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57697Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.42689