Fax-In-Europe

Läpikypsä

Roskapostittaja Fax-In-Europe näköjään on hermostunut kun siitä on keskusteltu täällä. Kun tätä spämmerifirmaa googlasi, niin tämä keskustelu oli kakkosena. Nyt tämä keskustelu on poistettu: http://keskustelu.suomi24.fi/node/6477093

3

449

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fax-In-Grave

Eihän kukaan enää käytä faxia.

• TonzaMZ

Menee hermot tämän puljun kanssa... aina vaan tulee faksia ja eihän sitä ole voitu laittaa puhelinnumeroa että antaisi palautetta.

Joten annan palautetta tästä lähtien suoraan niille firmoille jotka käyttävät tätä huijari puljua. Menee se viesti sitä kautta perille prkl.

• Vanhaa_postia

Title: Vastaus muka KRP:lle

Date: Wednesday March 24, 2010
      Time: 11:00 pm - 12:00 am
      Repeats: This event repeats every day until Wednesday March 31, 2010.
      Notes: Hello,

The following person would like to join the fibaxi group:
      Email address: villehellman <villehellman@yahoo.com>

Comment from user:
      SPAM COP. KRP täällä kysyy pääsiskö liittymään
      ryhmään? Sun IP ja koneen MAC on tiedossa, joten peli on tältä
      osin viikossa selvä.

------

Kommentti: Sinä tollo et taida tuntea tekniikkaa etkä oikeudellisia prosesseja joita tällaisissa tapauksissa käydään.

1. Et tiedä IP:täni, sillä käytän anonyymiproxya.

2. Vaikka tietäisit alkuperäisen IP:n ennen anonyymiproxya, niin et mitenkään voisi tietää koneeni MAC osoitetta. Se jo paljasti tietämättömyytesi.

3. Kävisin mielelläni oikeutta niitä tahoja vastaan jotka ovat lähettänet spämmiä KOTIKONEESEENI. Nuo YRITYKSILLE tarkoitetut faxit ovat olleet loppujen lopuksi KOTIKONEESEENI tulleita spämmejä. Ja sehän on selkeästi rikos. Syytteestä seurasi väistämättä vastasyyte!

4. Oikeudenkäynti saisi paljon huomiota ja moni muukin muin minä saisi tuomion.

5. Tuomiosta omalla kohdallani ei ole väliä, sillä olen nykyään tuloton ja siis kyvytön maksamaan sakkoja.

6. Jos joku takavarikoi tämä romukoneen, niin siitä vaan. Menetys on mitätön. Minulla ei ole mitään hävittävää.

EIKÖ OLEKIN KIVAA KUN SÄHKÖPOSTIIN TULEE MONTA PASKAPOSTIA PÄIVÄSSÄ? Aivan samoin kuin minun ja kaikkien ex kollegoitteni posteihin. Omaa lääkettänne nyt maistatte!

OLEN SODASSA TEITÄ VASTAAN! TE ALOITITTE SEN!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4274
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      19
      3300
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      399
      2302
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1981
    5. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1949
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      1924
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1649
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1558
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1271
    10. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      68
      1270
    Aihe