Minulla on yhteisö työnatajana. Yhteisöä hallinnoi hallitus jonka alamainen olin.
Hallitukseen vaihtui puheenjohtaja. Hyvin määrätietoinen, muttei muuten tietoinen naishenkilö.
Hän saneli kokoukset ja päätökset ja hallitus nyökkäsi, hyväksyi tuntematta ja tietämättä asian todellista kantaa, laillisuudesta puhumattakaan.
Sitten tämä puheenjohtaja keksi kehityuskeskustelut. Hän otti netistä listan keskustelun pohjaksi. asiat eivät edes sivunneet työtäni tai työpaikkaamme. Keskustelussa oli osaamisen ja virallisuuden leima.
Mutta, olen saanut kuulla myöhemmin, että tällaisiin kehityskeskusteluihin tulee olla työnantajan suostumus. Eli tässä tapauksessa hallitus olisi määrännyt kehityskeskustelun suoittajan, tai antanut tietylle henkilölle oikeuden sen suorittamiseen ja antanut ohjeet miten keskustelu menee ja mitkä ovat asiat jotka otetaan keskustelussa huomioon.
Ja lopuksi kehityskeskustelun tulos olisi pitänyt avata myös työnantajalle elikkä periaatteessa "tilaajalle"
Kehityskeskustelu
Pohjoista mallia
0
733
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323918
- 453300
- 402909
- 162672
- 372228
- 162176
- 412123
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482057- 392000