RF 600 R vai CBR 600 F

Opiskelijatar-1985

Moi kaikille! :)

Olen ostamassa ensimmäistä pyörääni ja opiskelijabudjetilla mennään. Pitkään mietin ainoana vaihtoehtona Honda CBR 600 F:ää vuosimalleissa 91-93, enempään ei rahat riitä. Nyt olisi kuitenkin tarjolla suht samaan hintaan -95 Suzuki RF 600 R, mutta en tiedä pyörästä yhtään mitään, kai aika harvinainen Suomessa. Onko kyykympi tai ei-kyykympi mitä Honda, mitä muuta oleellista eroa? Ajelisin tietty kohtuu rauhallisesti ja pidempääkin matkaa, miten Suzuki selässä viihtyy? Hondahan on tosi luja ja luotettava, miten Suzuki? Jos on omia kokemuksia niin mielellään kuulisin niitä. Koeajollahan se selviää, mutta eipä täällä vielä kuukauteen ole mitään asiaa tienpäälle, tai en minä ainakaan uskalla! :) Entäs sitten pyörän sopivuus, eli 177cm pitkä nainen. Kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille! :)

Riikka

2

986

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kelpopelejä

No tuo 91-93 cbr onkin tosiaan kaikkein varmin peli mitä on koskaan ollut.
      Helposti taittuu 1000km päivässä jos oikein innostuu ajamaan.

Tehot tuossa rf:ssä on samat,välitykset varmaan vähän erilaiset (en ole itse ajanut)
      Taitaa tuo rf myös olla aika pommin varma peli joten käy heittämässä koeajo kummasta pidät enemmän.

• RF600R

Mulla on ollu RF600R nyt vuoden päivät. En ole katunut yhtään ostosta. Pyörä on toiminu moitteetta ja on myös hyvä ajaa pitempääkin matkaa. Muutama viikko sitten heitin viikonloppuna 400 kilsan lenkin. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6953
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3918
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3300
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2909
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2672
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2123
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2057
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2000
    Aihe